کد خبر : 26613
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397- 20: 14

اتفاق خاصی از سفرهای گذشته جهانگیری به گیلان رخ نداد/ امیدواریم این سفر نتیجه داشته باشد

اتفاق خاصی از سفرهای گذشته جهانگیری به گیلان رخ نداد/ امیدواریم این سفر نتیجه داشته باشد

رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: این پروژه ها از سوی بخش خصوصی انجام شده اما اینکه دولت چه کرده مسئله ی مشخصی است حال منطقه آزاد با همکاری بخش خصوصی توانسته پروژه های بزرگ این چنین را اجرا کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص سفر وزیر راه و معاون اول رئیس جمهور به استان گیلان به خبرنگار رویداد گیلان گفت: برای بار چندم است که جناب معاون رییس جمهور به گیلان سفر میکنند اما اتفاق خاصی در گذشته رخ نداده ولی این سفر که به منظور افتتاح چند پروژه در منطقه آزاد است امیدوارم نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: افتتاح مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم و اسکله مارینا که مجموعه بزرگی است و رقم سرمایه گذاری بسیار بالایی دارد به اعتقاد بنده بسیار ارزشمند است ولی این پروژه ها از سوی  بخش خصوصی انجام شده اما اینکه دولت چه کرده مسئله ی مشخصی است حال منطقه آزاد با همکاری بخش خصوصی توانسته پروژه های بزرگ این چنین را اجرا کند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت:بنده از مدیر عامل منطقه آزاد و بخش خصوصی ،تشکر میکنم چرا که ایجاد چنین پروژه هایی بسیار لازم و ارزشمند است و باعث جذب گردشگر ،ایجاد اشتغال و در نتیجه رشد استان میشود.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد:امیدواریم با حضور وزیر راه در گیلان هر چه سریعتر راه آهن  پیگیری شود، تقریبا واگن ها  تهیه شده و ریل گذاری هم انجام شده فقط بخش کوچکی باقی مانده و ایستگاه ها هم که در حال آماده سازی میباشند و مراحل نهایی خود را طی میکند امیدوارم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار