کد خبر : 49415
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399- 33: 12

جهت مقابله با شیوع کرونا؛

اتمام حجت دادستان مرکز گیلان با مسافران نوروزی / توقیف خودرو و برخورد قضایی در انتظارتان است

اتمام حجت دادستان مرکز گیلان با مسافران نوروزی / توقیف خودرو و برخورد قضایی در انتظارتان است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از حمایت قاطع از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در گیلان خبر داد و گفت: جریمه، توقیف خودرو و برخورد قضایی در انتظار مسافرانی است که قصد ورود به استان را دارند.

به گزارش گیلانستان، سیدمهدی فلاح‌میری در گفت‌وگویی ضمن تقدیر از اصناف و صاحبان کسب‌وکار جهت همراهی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در گیلان اظهار داشت: اکثر مردم و مغازه‌داران با تعطیلی واحد صنفی خود در این طرح مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه دادستانی از اجرای کامل این طرح حمایت می‌کند گفت: معدود افرادی که توجهی به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ندارند با اقدام قاطع قانونی مواجه می‌شوند و واحد صنفی مربوطه پلمب می‌شود.

وی به ممنوعیت تردد خودروی مسافران در شهرهای استان گیلان در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: مبادی ورودی استان تحت کنترل شدید نیروهای انتظامی است و از ورود خودرو با پلاک غیربومی به گیلان جلوگیری به‌عمل می‌آید.

فلاح‌میری ضمن درخواست از هموطنان برای عدم مراجعه و سفر به گیلان بیان کرد: در حال حاضر تنها امکان خروج مسافران از گیلان از طریق راه‌های اصلی و کنارگذر شهرها وجود دارد و خودروی غیربومی در صورت تردد درون‌شهری به‌مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و به‌مدت یک‌ماه با لحاظ هزینه‌ها توقیف می‌شود.

وی به افراد غیربومی که خودروی شخصی را در ورودی‌های استان پارک کرده‌اند و با خودروی کرایه‌ای قصد ورود به استان و عزیمت به ویلاهای خود را دارند هشدار داد و گفت: با رصد راه‌ها و پارکینگ‌های ورودی استان با این دسته اشخاص ضمن توقیف خودرو، با تشکیل پرونده قضایی به‌جرم تهدید علیه بهداشت عمومی، برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار