کد خبر : 81844
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

اتمام حجت دادگستری گیلان با واحدهای تولیدی/به قوانین زیست محیطی پایبند باشید

اتمام حجت دادگستری گیلان با واحدهای تولیدی/به قوانین زیست محیطی پایبند باشید

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع از جرم دادگستری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رعایت قوانین زیست محیطی توسط واحدهای تولیدی گفت: واحد‌های تولیدی باید تمام ضوابط و مقررات زیست محیطی را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، حجت الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی و مدیران ارشد از شرکت بوقلمون زرین جوجه شمال در محله سفید مزگی شهرستان شفت بازدید کرد.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شرکت به تولید جوجه بوقلمون مادر مشغول است، اظهار کرد: این واحد تولیدی، بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی است و هم اکنون ۳۰ نفر از افراد بومی در این واحد تولیدی فعالیت می‌کنند.

 

جان احمد آقایی با بیان اینکه این شرکت پروژه دیگری را نیز در استان گیلان در زمینه پرورش بوقلمون مادر برعهده دارد، گفت: تولید چنین مجموعه‌هایی موجبات ارزآوری را فراهم کرده و مانع خروج ارز از کشور می‌شود.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به رعایت قوانین زیست محیطی در استان گیلان توسط واحدهای تولیدی افزود: واحد‌های تولیدی باید تمام ضوابط و مقررات زیست محیطی را رعایت کنند و به آن پایبند باشند و حقوق همسایگان و مجاورین محل تولید را ضایع نکنند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار