کد خبر : 61334
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399- 28: 16

جلسه شورای شهر رشت؛

اتمام سریع پروژه «جمع‌آوری آب‌های سطحی» شهر رشت در دستور کار قرار گرفت

اتمام سریع پروژه «جمع‌آوری آب‌های سطحی» شهر رشت در دستور کار قرار گرفت

ضرورت اتمام سریع‌تر پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی رشت امروز در جلسه شورای اسلامی شهر رشت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گیلانستان، ضروت اتمام پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در رشت از موضوعات مطرح شده در صد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی ظهر امروز شورای اسلامی شهر رشت بود.

احمد رمضانپور رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به‌اینکه شهردار رشت باید به موضوع نهال‌کاری توجه ویژه‌ای کند افزود: امیدواریم از این امر مهم مطلوب استفاده مطلوب شود چون سرانه فضای سبز فعلی رشت با این وضع آب‌وهوایی قابل قبول نیست.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه بیان کرد: بیش از ۵۰ روز است که کارکنان شهرداری حقوق خود را دریافت نکرده‌اند که از۱ همکاران شورایی تقاضا دارم پیگیر رفع این مشکل باشند.

محمدحسن علیپور با بیان اینکه نیروهای حجمی شهرداری شهر رشت با دغدغه‌هایی از جمله پرداخت کرایه‌خانه روبه‌رو هستند گفت: خواهشمندم که تعارفات را کنار گذاشته و شهرداری بومی رشت از کمک‌های خود غافل نشود.

سید امیرحسین علوی عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: پروژه‌ نیمه‌تمام جمع‌آوری روان آب‌های سطحی در مسیر استاد‌سرا، قلی‌پور به معلم، شهرک فجر و رودبارتان در دستور کار قرار گرفته است‌.

بهراد زاکری یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مشاورین شورا پیرامون مباحثی که در دست بررسی شورا قرار دارد مصاحبه نکنند افزود: بسیاری افراد اعلام نظر مشاورین  شورا را مصداق نظر اعضای شورا می‌‌دانند و امیدواریم از این بابت نیز تذکرات لازم داده شود.

اعضای شورای شهر رشت با افزایش ردیف اعتباری به‌منظور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام جمع‌آوری روان آب‌های سطحی در شهر رشت موافقت کردند‌.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار