کد خبر : 35024
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397- 26: 17

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس:

اتمام طرح‌ها و پروژه‌های‌ نیمه‌تمام ‌استان گیلان‌‌ راکد مانده است‌

اتمام طرح‌ها و پروژه‌های‌ نیمه‌تمام ‌استان گیلان‌‌ راکد مانده است‌

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: در حال حاضر طرح‌های نیمه‌تمام بسیار زیادی در کشور و استان گیلان وجود دارد که به‌علت تعلل دستگاه‌های اجرای جهت واگذاری روند ساخت آن‌ها راکد مانده است.

به گزارش گیلانستان حسن خسته‌بند ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری گیلان اظهار داشت: بسیاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌علت ترس از دست دادن جایگاه خود در سازمان مربوطه اقدام مثبتی برای واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی انجام نمی‌دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی املاک و پروژه‌ها را ابزار قدرت خود می‌دانند تصریح کرد:‌ در حال حاضر طرح‌های نیمه‌تمام بسیار زیادی در کشور و استان گیلان وجود دارد که به‌علت تعلل دستگاه‌های اجرای جهت واگذاری روند ساخت آن‌ها راکد مانده است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تأکید بر اینکه تنها راه حل تعیین تکلیف طرح‌های نیمه تمام واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی است ابراز داشت: تا زمانی که این ترس و واهمه و قدرت‌طلبی در برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد هیچ موفقیتی در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام حاصل نمی‌شود.

خسته‌بند ضمن تأکید جدی بر ضرورت تشکیل کمیته تخصصی جهت واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام گیلان به بخش خصوصی اظهار داشت: برای تحقق این هدف مهم ابتدا باید کمیته‌های کارشناسی مشخصی ایجاد شود سپس طرح‌های مورد نظر جهت واگذاری مورد بررسی قرار گیرد.

وی کسب درآمدهای اقتصادی را از جمله مؤلفه‌های مورد توجه در نحوه واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی اعلام کرد و ابراز داشت: طرح‌ها پس از واگذاری باید توجیه اقتصادی لازم را داشته باشند در غیر این‌صورت واگذار کردن آن‌ها به بخش خصوصی هیچ سود و عواید مشخصی در بر نخواهد داشت.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس در نظر گرفتن سود و عایداتی که باید نصیب سرمایه‌گذار بخش خصوصی بشود را نیز مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت‌: به عقیده بنده تا زمانی که ترس و واهمه در مدیران دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد مشکلات طرح‌های نیمه تمام حل و فصل نمی‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار