کد خبر : 49138
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس:

اتمام طرح توسعه اورژانس بیمارستان انزلی نیازمند تخصیص اعتبارات دولتی است

اتمام طرح توسعه اورژانس بیمارستان انزلی نیازمند تخصیص اعتبارات دولتی است

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: اتمام طرح توسعه اورژانس بیمارستان انزلی که هم‌اینک حدود ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیازمند تخصیص اعتبارات دولتی است.

به گزارش گیلانستان حسن خسته‌بند، با بیان اینکه  گیلان با کمبود تجهیزات پزشکی و بیمارستانی مواجه است بر لزوم رفع نیازهای اولیه استان تأکید کرد و اظهار داشت: اتمام طرح توسعه اورژانس بیمارستان انزلی که هم‌اینک حدود 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیازمند تخصیص اعتبارات دولتی است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس توسعه بخش اورژانس بیمارستان انزلی و افزایش تعداد تخت‌های آن را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: دولت قول‌های مساعدی به ما در مورد تخصیص اعتبارات و منابع مالی لازم برای تجهیز اورژانس بیمارستان انزلی داده است که با توجه به مشکلات حاد فعلی امیدواریم به زودی محقق شود.

خسته‌بند از اعطای حداقل یک میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تجهیز اورژانس بیمارستان انزلی و وعده‌هایی که در این مورد داده شده است خبر داد و تصریح کرد: ضعف زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در گیلان موجب شد این استان در زمان حادث شدن بحران ویروس کرونا با مشکلاتی جدی مواجه شود.

وی به پایان رسیدن کار فیزیکی ساخت دو بیمارستان جدید تالش و لنگرود را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه با تجهیز این دو مرکز درمانی قدم‌های خوبی برای درمان بیماران کرونایی در گیلان برداشته می‌شود افزود: کمبود کادر درمانی و پرستاری نیز از دیگر مشکلات اساسی گیلان است که باید به هر نحو ممکن برطرف شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شناسایی سوءاستفاده‌کنندگان، اخلال‌گران بازار و احتکارکنندگان ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را خواستار شد و اظهار داشت: از دولت و دستگاه قضا انتظار داریم با شناسایی، دستگیری و اشد مجازات این افراد که با جان مردم بازی می‌کنند را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه پس از پشت سر گذاشتن بحران شیوع ویروس کرونا در کشور و گیلان باید زیرساخت‌های درمانی استان تقویت شود خاطرنشان کرد: با دستور مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح امیدواریم مجموعه برنامه‌های ستاد مقابله با کرونا به صورت جدی‌تری در گیلان پیاده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر در روزهای آینده پیشگیری جدی نداشته باشیم شاهد ورود خیل عظیمی از مسافران به گیلان و بدتر شدن اوضاع بحرانی استان خواهیم بود ابراز داشت: باید در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها و راه‌ها استفاده و با اقدامات جدی‌تر از ترددهای غیرضروری در گیلان و شهرستان‌های آن جلوگیری کرد.

خسته‌بند همکاری و همراهی آحاد مردم در سراسر کشور به ویژه استان گیلان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا را برای شکست این بیماری لازم و ضروری تلقی کرد و ابراز داشت: بدون مشارکت مردم جهت ترک هرگونه تردد غیرضروری در سطح خیابان‌ها، اماکن عمومی و شهرها ریشه‌کنی ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار