کد خبر : 3106
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

اتمام پروژه پیاده‌راه‌سازی رشت نیازمند همراهی اعضای شورا است

اتمام پروژه پیاده‌راه‌سازی رشت نیازمند همراهی اعضای شورا است

عضو شورای اسلامی شهر رشت اتمام پروژه پیاده راه‌سازی این شهر را نیاز به همراهی و همکاری اعضای شورا دانست.

به گزارش درگیلان، محمدحسین واثق‌کارگرنیا عصر امروز در جمع اعضای شورای این شهر با اشاره به لایحه پیشنهادی شهردار رشت مبنی بر استفاده از اعتبارات تصفیه‌خانه سراوان برای سنگفرش کردن پروژه پیاده‌راه‌سازی این شهر اظهار کرد: در این لایحه عنوان شده که اجرای سنگفرش پیاده راه‌سازی به 4 میلیارد‌ و 900 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه مذکور در حال انجام بوده و بسیاری از بازاریان در راستای اجرای آن با مشکلات مواجه شده‌اند، بنابراین بهتر است با پذیرفتن لایحه پیشنهادی شهردار رشت در تکمیل هرچه سریع‌تر آن بکوشیم.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه اکنون بسیاری از اقدام‌های اجرایی پروژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نمی‌توانیم‌ پروژه را به دلیل کمبود اعتبارات رها کنیم و اتمام آن نیاز به همراهی و همکاری اعضای شورا دارد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور درباره لایحه پیشنهادی شهردار رشت، گفت: جابه‌جایی اعتبار در این زمان در شهرداری‌های‌ کشور نیز انجام می‌شود.

اسماعیل حاجی‌پور با اشاره به اینکه باید از اعتبارات استفاده بهینه شود، تصریح کرد: باید پروژه‌هایی که نهایی‌تر هستند را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه شهردار رشت مدت زمان اتمام پروژه تصفیه‌خانه سراوان این شهر را 361 روز اعلام کرد، یادآور شد: قبول لایحه مذکور موجب سرعت گرفتن در اجرای پروژه پیاده راه‌سازی و ساماندهی وضعیت مرکز شهر رشت می‌شود.

محمدعلی رفیعی‌نوده، رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در نشست مذکور خواستار قبول لایحه پیشنهادی شهردار شد و گفت: اکنون برای ساماندهی به کنده‌کاری‌های مرکز شهر رشت به دلیل اجرای پروژه پیاده راه‌سازی، بهتر است با لایحه شهردار موافقت شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار