کد خبر : 19665
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1396- 54: 11

اتمام چشم انتظاری ۳۰ ساله مادر شهید گیلانی و دریافت خبر بازگشت فرزندش به میهن

اتمام چشم انتظاری ۳۰ ساله مادر شهید گیلانی و دریافت خبر بازگشت فرزندش به میهن

مادر شهید با بیان اینکه لحظه‌ای تصویر فرزند شهیدم از جلوی چشمانم کنار نمی‌رفت گفت: طی این سال‌ها منتظرش بودم و همیشه فکر می‌کردم که روزی خودش بر می‌گردد.

به گزارش گیلانستان، صبح امروز جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی با حضور در منزل شهید سید منصور میرحسینی در رشت خبر شناسایی پیکر پاک شهید که به تازگی تفحص شده را به خانواده وی اعلام کردند.

مادر شهید منصور میرحسینی در پس از شنیدن خبر شناسایی فرزند شهیدش پس از ۳۰ سال چشم انتظاری با چشمانی اشک‌بار اظهار کرد: هر وقت خواب شهید را می بینم و آن را تعریف کنم باید در بیمارستان بستری می‌شدم.

وی با بیان اینکه لحظه‌ای تصویر فرزند شهیدم از جلوی چشمانم کنار نمی‌رفت گفت: طی این سال‌ها منتظرش بودم و همیشه فکر می‌کردم که روزی خودش بر می‌گردد.

برادر شهید سید منصور میرحسینی نیز در این محفل نورانی اظهار کرد: به گفته همرزمان برادرم، پای شهید تیر خورده و رزمندگان نتوانسته بودند پیکر ایشان را به عقب منتقل کنند.

مهدی میر حسینی بابیان اینکه با اشاره به ماجرای خواب اربعین خود با چشمانی اشکبار خاطرنشان کرد: آخرین باری که خواب برادر شهیدم را دیدم در شب اربعین بود که انگار او به خانه برگشته بود.

وی گفت: انگار یک سال طول کشیده و به گفته وی مایل بوده به کربلا برود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان نیز در این دیدار گفت: خانواده‌های شهدا فرزند خود راه در راه اهل بیت (ع) و خدا تقدیم کرده‌اند.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری افزود: پس از ۳۰ سال انتظار، پیکر شهید تفحص و شناسایی شده و اکنون برای تشییع آماده است.

لازم به ذکر است شهید منصور میرحسینی سرباز لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش و از شهدای دفاع مقدس اخیرا توسط گروه های تفحص شهدا شناسایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار