کد خبر : 70173
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400- 18: 11

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت:

اتوبوس فرهنگی و گردشگری در شهر رشت راه اندازی خواهد شد

اتوبوس فرهنگی و گردشگری در شهر رشت راه اندازی خواهد شد

محمد محبتی گفت: بزودی اتوبوس های فرهنگی و گردشگری شهر رشت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گیلانستان، محمد محبتی در راستای انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری، همکاری این سازمان با پیمانکار بازسازی بدنه دو دستگاه اتوبوس رو باز، که در محل مجتمع تعمیرگاهی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در حال آماده سازی می باشد، گفت: در آینده بسیار نزدیک اتوبوس های فرهنگی و گردشگری شهر رشت به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، اذعان داشت: با نگاه کالبدی فرهنگی و اجتماعی در جامعه و با توجه ویژه به توسعه صنعت گردشگری، و فرهنگ و آموزش های شهروندی، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اقدام به راه‌اندازی دو دستگاه اتوبوس فرهنگی و گردشگری نموده است.

وی افزود: این اتوبوسها با برخورداری از کتابخانه، رستوران و فضای کنفرانس، و با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی گردشگری و فعالیت های فرهنگی، به شهروندان و گردشگران در سطح شهر رشت خدمات‌ رسانی خواهد نمود.

محبتی در پایان با تاکید بر ارائه خدمات شایسته به جهت توزیع عادلانه خدمات و نشاط در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و گردشگری بیان داشت: از این اتوبوس ها می توان در مناطق کم برخوردار شهری جهت ارائه خدمات مرتبط به شهروندان استفاده نمود.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مسافر رشتی پنجشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

آفتابه و لگن هفت دست اما از شام و نهار خبری نیست
این اقدام زمانی باید اتفاق بیفتد که سازمان به تمام وظایف ذاتی خود عمل کند وقتی نرخ کرایه‌ها سلیقه‌ای از طرف رانندگان گرفته می‌شود و تاکسی‌ها از رده خارج هستند و حقوق و احترام شهروند رعایت نمی‌شود و….. کدام مهم است ؟!

رفتن به نوار ابزار