کد خبر : 88406
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

استاندار گیلان:

اجازه خاموشی یک واحد تولیدی در گیلان را نمی‌دهیم

اجازه خاموشی یک واحد تولیدی در گیلان را نمی‌دهیم

استاندار گیلان با بیان اینکه اجازه خاموشی به یک واحد تولیدی در استان را نمی‌دهیم، گفت: چراغی که با هزار زحمت توسط تولیدکننده روشن نگهداشته شده باید با حمایت و جهت دهی پر فروغ تر شود.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی و واحدهای صنعتی و معدنی گیلان، اظهار کرد: تحقق رونق تولید در بخش‌های مختلف عملکرد میدانی و راهبردی در این حوزه است.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، افزود: اشتغال و تولید مبتنی بر دانش مطالبه جدی نظام است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه دغدغه خدمات دولتی برای تولیدگران باید به صفر برسد، گفت: هیچ مدیر و مسئولی اجازه ندارد عرصه را برای تولیدکننده و سرمایه گذار تنگ کند.

 

عباسی با بیان اینکه در اتاق مدیران برای استقبال از تولیدگران و سرمایه گذران باز است، اضافه کرد: وقت مدیران در راستای گره گشایی مشکلات تولیدگران وقف شود.

 

وی با تاکید بر سرعت بخشی روند اداری تولیدکنندگان، افزود: تولیدکنندگان نباید معطل پیچیدگی‌های اداری شوند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه تولید محور و حلقه واصل همه زنجیره‌های اقتصادی و اجتماعی است، گفت: توسعه اقتصادی در همه بخش‌ها در گرو تولید و فعالیت‌های تولیدی است.

 

عباسی با تاکید بر ثمربخشی نشست‌های ستاد موانع تولید در گیلان، بیان کرد: اختلاف بین دستگاهی در گیلان نباید مانع فعالیت تولید شود و خللی در تولید وارد کند.

 

اقدامات خوبی برای احیای معدن سنگرود صورت گرفته است

 

استاندار گیلان با اشاره به بلاتکلیفی و رکود معدن سنگرود رودبار، بیان کرد: در این مجموعه زمانی بیش از ۲ هزار نفر مشغول به فعالیت بودند و ظرفیت عظیمی برای گیلان به شمار می‌رفت.

 

عباسی با بیان اینکه زلزله بی مدیریتی معدن سنگرود را ویرانه کرده است، گفت: اقدامات خوبی برای احیای معدن سنگرود صورت گرفته و روزهای آینده مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه اجازه خاموشی به یک واحد تولیدی را در گیلان نمی‌دهیم، افزود: چراغی که با هزار زحمت توسط تولیدکننده روشن نگه داشته شده باید با حمایت و جهت دهی، پرفروغ تر و درخشان‌تر کرد.

 

استاندار گیلان از افتتاح خط ریلی رشت – آستارا در تابستان ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: اقدامات خوبی در زمینه روابط تجاری با کشورهای منطقه و اوراسیا صورت گرفته که گیلان بیشترین سهم را در این روابط خواهد داشت.

 

عباسی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و نوسانات ارزی ساماندهی می‌شود، با اشاره به انتقادات برخی نمایندگان و خواص در خصوص التهابات اقتصادی اخیر، اضافه کرد: مجلس برای برون از مشکلات اقتصادی باید در کنار دولت قرار گیرد و راهکار ارائه دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار