کد خبر : 43710
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان:

اجازه ناهنجاری به متخلفان را نمی‌دهیم/تکریم ارباب رجوع رُکن اصلی ماست

اجازه ناهنجاری به متخلفان را نمی‌دهیم/تکریم ارباب رجوع رُکن اصلی ماست

.

به گزارش گیلانستان حسن کربلایی در جلسه دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان گیلان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با توجه به تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در سال ۹۴ اظهار داشت: قانون امر به معروف و نهی از منکر قویترین نوع قانونی که به یک سازمان داده می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه حجاب و عفاف تنها یکی از موارد امر به معروف و نهی از منکر است تصریح کرد: اقدامات و موارد بسیار جامع و گسترده‌ای در قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و اقدامات جامعی می‌توان در این زمینه انجام داد.

کربلایی با اشاره به اینکه در فضای مجازی نیز ناهنجاری‎هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد گفت: فضای مجازی توسط نیروهای کارآمد بررسی می‌شود که پس از آن در اختیار نیروهای مربوطه و سپس دادستان استان گیلان قرار می‌گیرد تا با آن برخورد قانونی شود.

وی با اشاره به دشمنان و هنجارشکنان داخلی که با هدف و برنامه‌ریزی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌های خود را تدوین می‌کنند افزود: نباید در مورد هنجارشکنان سکوت کرد و باید با تمام قدرت در مقابل آنها ایستادگی کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به برخی فروشگاه‌ها که از خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب جهت تبلیغ و پیشبرد مقاصد خود استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: این موارد با شان نظام مقدس جمهوری اسلامی مطابقت ندارد و باید برخورد قانونی با آن صورت پذیرد.

کربلایی با تاکید بر اینکه برخی از رستوران‎ها، تالارها و کافی‌شاپ‌ها در حومه شهر رشت سرو مشروبات الکلی، اجرای موسیقی توسط خانم و موارد اینچنینی را اجرا می‌کنند افزود: با همکاری مسئولان مربوطه و نیروی انتظامی بررسی‌های لازم به‌عمل آمده که پس از هماهنگی با دادستان گیلان دستور پلمپ این اماکن صادر شده است.

وی با بیان اینکه قرار بر این نیست تا هر شخصی گیلان را پناهگاه امن خود جهت اجرای کارهای خلاف بداند و هر کار خلافی را که سراغ دارد در این مکان انجام دهد تصریح کرد: گیلانیان سرایدار متخلفان ایران نیستند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان گیلان باید پناهگاه متخلفان را بر هم بریزند خاطرنشان کرد: اجازه هنجارشکنی به متخلفان را نمی‎دهیم.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با منکرات در دستگاه‎های اداری و حوزه‌های عمومی وجود دارد تصریح کرد: مراقبت و پیگیری از اشخاصی که در ادارات و سازمان‌ها جیب آنها جهت دریافت رشوه آماده است یکی دیگر از وظایف آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

کربلایی با تاکید بر اینکه باید در حوزه‎های مختلف ورود کنیم و رسالت خود را به درستی انجام دهیم افزود: اکنون که قوه قضائیه با جدیت جهت اجرای قانون ورود کرده است ما نیز با اجرای صحیح قانون مقابل قانون شکنان می‌ایستیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه ادارات موظف هستند تا با ارباب رجوع برخورد مناسبی داشته باشند اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از ارکان مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با تاکید بر اینکه تخلف برخی از مدیران یا کارشناسان ادارات و سازمان ها به شدت مورد بررسی قرار می گیرد افزود: فسادهای مالی و اخلاقی در هر سطحی مورد پیگیری و بررسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار