کد خبر : 25912
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

اجازه نخواهم داد گزینه غیر بومی ورزش گیلان را به دست بگیرد/ در غیر این صورت وزیر را به صحن خواهیم کشید

اجازه نخواهم داد گزینه غیر بومی ورزش گیلان را به دست بگیرد/ در غیر این صورت وزیر را به صحن خواهیم کشید

تا جایی که در جریان هستم قرار نیست گزینه غیر بومی برای ورزش گیلان در نظر گرفته شود اما اگر اینطور باشد این ظلم آشکار به گیلان است.

به گزارش گیلانستان، نماینده صومعه سرا در پاسخ به سوال اینکه آیا گزینه بعدی مدیرکلی ورزش و جوانان گیلان غیر بومی میباشد به رویداد گیلان گفت: تا جایی که در جریان هستم قرار نیست گزینه غیر بومی برای ورزش گیلان در نظر گرفته شود اما اگر اینطور باشد این ظلم آشکار به گیلان است.

دکتر دلخوش در ادامه افزود: ما موافق گزینه غیر بومی نیستیم و چرا که در همین استان افرادی توانمند هستند که پتاسیل بالا برای مدیریت ورزش گیلان دارند و انتظاری که از وزیر ورزش هم همین است که از بچه های بومی و توانمندی که در گیلان هستند استفاده بشود.

وی با اشاره به اینکه بچه های بومی متاسفانه قدر همدیگر نمیدانند و مشکلاتی برای هم درست میکنند افزود: من بارهاگفتم کسی در این استان بخواهد رشد کند ما اجازه رشد به او نمیدهیم و یکی از مشکلاتی که در استان وجود داره و همین امر باعث میشود دیگران هم سو استفاده کنند و به سراغ گزینه های غیر بومی رو بروند همین امر است

نماینده صومعه سرا با تاکید بر اینکه گزینه غیر بومی به هیچ وجه برای ورزش گیلان مناسب نیست افزود :اگر فردی خارج از استان برای مدیریت ورزش در نظر گرفته شود وزیر را به صحن مجلس خواهیم کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار