کد خبر : 68191
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام:

اجازه نمی‌دهیم مدیریت کلان استان به دست افراد ناشایست بیفتد/ در تایید صلاحیت عده‌ای، معامله و لابی گری شد

اجازه نمی‌دهیم مدیریت کلان استان به دست افراد ناشایست بیفتد/ در تایید صلاحیت عده‌ای، معامله و لابی گری شد

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه در برابر افرادی که استاندار و مدیر انتخاب می‌کنند سکوت نمی‌کنم گفت: باید وسط میدان باشیم و بدانیم آینده استان گیلان باید به دست افراد انقلابی باشد زیرا نارضایتی فعلی نیز نشات گرفته از حضور افراد غیرانقلابی است.

به گزارش گیلانستان، “محمدرضا احمدی سنگری” در نشستی با موضوع “صیانت از حقوق مردمی در انتصابات استانی” در مسجد الهادی رشت با بیان اینکه مدت‌ها بود که افراد حزب‌اللهی و انقلابی در پست‌های کلیدی استان جایگاهی نداشتند اظهار کرد: مردم بر خلاف مسئولین همیشه پای کار هستند و با وجود تمام مشکلات اجازه نمی‌دهند که خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه برخی که تا دیروز ضدانقلاب بودند امروز از همه بیشتر ادعای انقلابی بودن دارند بیان کرد: یکی از اشتباهات نیروهای اتقلابی این است که با تواضع از پذیرش مسئولیت امتناع می‌کنند اما تصور نمی‌کردند که ارزش‌های انقلاب توسط برخی مسئولین زیر پا گذاشته شود.
وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب باید مطالبه گر و منصف باشند خاطرنشان کرد: بی تفاوتی و سکوت جایز نیست بلکه وظیفه داریم برای انقلاب کم نگذاریم.
احمدی با بیان اینکه انقلابی بودن هزینه دارد اضافه کرد: هر کسی حاضر نیست این هزینه را بپردازد و در جریان این رد صلاحیت‌ها نیز مشخص شد برخی انقلابی نیستند و حاضر به هزینه دادن برای آن نیستند.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، تصریح کرد: بعد از رهبری، رئیس جمهوری مانند آیت الله رئیسی نداشتیم البته ملاک حال افراد است و هر زمانی که ذره‌ای انحراف از انقلاب در وجود افراد دیده شود، از سوی ما حمایت نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم پس از انتخاب آیت الله رئیسی امیدوار شدند عنوان کرد: سابقه فساد ستیزی آیت الله رئیسی بارقه امید در دل مردم ایجاد کرد.
احمدی با اشاره به اینکه مجلس ما و مواضع و عمل نمایندگان انقلابی است گفت: باید وزرایی انتخاب کنیم که پاکدست، انقلابی، مومن و جهادی باشند زیرا اگر وزرای فعلی نیز اینگونه بودند وضعیت برق ما بدین شکل نبود.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس خاطرنشان کرد: اگر در کابینه و سطح وزارتخانه‌ها و حتی در سطوح معاونین افراد انقلابی داشته باشیم منافع بیشتری بدست می‌آوریم.

وی افزود: توصیه من به کسانی که پست به یکدیگر تعارف می‌کنند این است که مطمئن باشند سوابق افراد را به خوبی می‌شناسیم و اجازه نمی‌دهیم در مدیریت کلان استان افراد ناشایست باشند.

احمدی با بیان اینکه در برابر افرادی که استاندار و مدیر انتخاب می‌کنند سکوت نمی‌کنم افزود: باید وسط میدان باشیم و بدانیم آینده استان گیلان باید به دست افراد انقلابی باشد زیرا نارضایتی فعلی نیز نشات گرفته از حضور افراد غیرانقلابی است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه دومین استان از حیث فساد اداری در کشور هستیم بیان داشت: باید در معرفی افراد انقلابی به جامعه پیشقدم باشیم.

وی خطاب به انتخابات شورا با بیان اینکه در استان بسیاری از افراد که نباید تایید صلاحیت می‌شدند، تایید شدند افزود: متاسفانه در این انتخابات برای تایید صلاحیت عده‌ای معامله و لابی گری شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار