کد خبر : 46584
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

در سالن اجتماعات مصلی؛

اجتماع منتخبان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان+ تصاویر

اجتماع منتخبان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان+ تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان نوجوانان و جوانان را اهل شعور و شور، تعالی معنوی و مردان آینده ساز نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: علم و ایمان در میان نوجوانان و جوانان ما موج می زند.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در اجتماع منتخبان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با عنوان نحن انصارالمهدی (عج) به مناسبت ۴۰ سالگی این اتحادیه که در سالن اجتماعات مصلای رشت اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان جامعه اسلامی محسوب می شوند و از اینکه در کنار شما قرار دارم بسیار خوشحال هستم.
وی، حضور در کنار دانش آموزان را فرصت مغتنمی برای انتقال تجربه و مطالبه گری عنوان کرد و افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از دل نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آمده و شما سکان داران آینده کشور هستید.
امام جمعه رشت با بیان اینکه افق های آینده کشور بسیار روشن است، تصریح کرد: روشنی افق های آینده کشور برای همه قابل لمس است.
آیت الله فلاحتی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه ای از نسل نخست انقلاب دانست و بیان کرد: یکی از خروجی های انقلاب اسلامی که آزادی خواهان دنیا به او اقتدا می کنند، شهید حاج قاسم سلیمانی است.
وی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را مصداق معنویت، اخلاق و حمایت از مظلومان عنوان کرد و گفت: تمام دشمنان انقلاب اسلامی متوجه شدند که انقلاب اسلامی درصدد تربیت نیروهای سالم، قدرتمند، توانمند و آگاه نسبت به دنیای پیرامون خود است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه علم و ایمان در میان جوانان نظام جمهوری اسلامی موج می زند، خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان ما اهل شعور و شور، تعالی معنوی و مردان آینده تاریخ ایران اسلامی هستند.
آیت الله فلاحتی، کشور را نیازمند مدیران دلداده به مردم و نظام اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: آینده کشور نیازمند مردانی دارای اراده قوی است.
وی با بیان اینکه آینده کشور نیازمند مردان مسلح به علم روز است، اظهار کرد: آینده کشور نیازمند کسانی است که دلداده مسیر ولایت و راه خدا باشند.
امام جمعه رشت بر گام برداشتن نوجوانان و جوانان در راستای افق های روشن انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: آینده متعلق به کسانی است که جاه طلب و قدرت طلب نباشند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه گذشته انقلاب اسلامی بسیار روشن است، بیان کرد: هنوز نفوذی های دشمن در همه رده ها وجود دارند و هر جا ضربه خوردیم ناشی از وجود نفوذی ها است.
وی، خواستار شناسایی نفوذی ها توسط جوانان شد و تصریح کرد: تلاش کنید چهره های نفوذی را تشخیص دهید ضمن اینکه دلسوزان نظام درصدد هستند که افرادی دلداده به نظام و مردم در تصدی ها باشند.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر تشکیل اضلاع الگوساز جوانان توسط متولیان مربوطه در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: تکریم و تشویق دانش آموز می تواند بسترساز رصد جامعه برای شناسایی مسئولان دلسوز باشد.
آیت الله فلاحتی یادآور شد: امروز بعضی از افراد را در تصدی ها مشاهده می کنیم که اگر مسئول هم نباشند برای خودشان خطر دارند بنابراین جوانان باید از اکنون تلاش کنند برای افق های روشن گام بردارند.
عضویت در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یک توفیق است
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در دیدار مذکور به نقش خودخواسته دانش آموزان برای عضویت در اتحادیه انجمن های اسلامی اشاره کرد و گفت: عضویت در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یک توفیق است.
نادر جهان آرای به نقش برجسته فرزندی دانش آموزان در خانه اشاره کرد و افزود: دانش آموزان در مدرسه نقش دانش آموزی را به عهده دارند و همواره باید تلاش کنند ظرفیت ها را شناسایی کرده و آن را عملیاتی کنند.
تشکیل انجمن اسلامی دانش آموزان در ۳۰۰ مدرسه گیلان
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به اینکه دانش آموزان اعضای این انجمن سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اظهار کرد: انجمن اسلامی دانش آموزان در ۳۰۰ مدرسه استان تشکیل شده است.
محمد لطیفی به چهلمین سالگرد تشکیل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در کشور توسط امام(ره) اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس تعداد ۳۶ هزار نفر دانش آموز به شهادت رسیدند و ۱۶ هزار نفر از دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار