کد خبر : 29379
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397- 27: 17

اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان برگزار می شود

اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان برگزار می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مرحله سوم رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۲ که در دو حوزه نظامی و خدمت رسانی برگزار شده بود روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه عضدی رشت با اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در جشنواره ره آورد سرزمین نور ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب با اشاره به مبانی قدرت جمهوری اسلامی گفت: امام راحل ما به درستی فرمودند که مظهر قدرت ما شهدا هستند و حقیقتا هم همینگونه هست که این عزیزان با جانفشانی خودشان موقعیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را موجب شده اند.

سردار عبدالله پور با اشاره به جایگاه شهدا اظهار کرد: به محض اینکه شهید به شهادتت نائل می شود به قدرت الهی متصل می شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به راه شهدا تصریح کرد: تا زمانی که در مسیر شهدا گام برداریم یقین بدانید به هیچ وجه شکست نخواهیم خورد.
وی در رابطه با رزمایش محمد رسول الله ۲ تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۲ که در دو حوزه نظامی و خدمت رسانی برگزار شده بود روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه عضدی رشت با اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان برگزار می شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ سی و سه روزه لبنان تاکید کرد: سید حسن نصرالله تعریف می کرد که در جریان جنگ سی و سه روزه از رهبر معظم انقلاب اسلامی پیغام رسید که استقامت کنید تا پیروز شوید و پس از دو روز اسرائیل پیغام داد که آماده است جنگ به پایان برسد و اعتراف به شکست در دستیابی به اهداف نظامی اش کرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: استقامت ما منطقی، واقعی و دائمی است و باید ارتباط خود را با شهدا تقویت کنیم تا شهدا دست ما را بگیرند./ خبرگزاری بسیج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار