کد خبر : 23823
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1396- 24: 17

اجرای آواهای نوروزی در رشت

اجرای آواهای نوروزی در رشت

مدیرعامل سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از اجرای آواهای نوروزی و موسیقی محلی در پیاده راه فرهنگی برای استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش گیلانستان، علیرضا حسنی در خصوص برنامه‌های این سازمان در راستای استقبال از بهار گفت:اجرای جشنواره گل و گیاه،برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی،ایجاد بازارچه‌های خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار بخشی از برنامه‌های این سازمان است .

وی افزود: اجرای تورهای رشت گردی،برگزاری آواهای نوروزی و اهدای هدیه به اولین مسافر نوروزی به رشت و رونمایی و توزیع کتابچه و نقشه های گردشگری و برگزاری جشن‌های امی محله،از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده سازمان فرهنگی است .

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت اضافه کرد:نوروز خوانی،مسابقه عکاسی جاذبه‌های گردشگری رشت و اجرای تئاترهای خیابانی و آماده سازی کمپینگ بوستان ملت از دیگر برنامه های این سازمان است.

حسنی حفظ و احیای سنت های دیرینه گیلانیان را یکی از مهمترین اهداف سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر رشت در تدوین برنامه های فرهنگی عنوان و اضافه کرد:موسیقی محلی جزو میراث ناملموس یک جامعه محسوب می‌شود با اجرای چنین برنامه‌هایی می توان نسل جدید را باموسیقی محلی بیشتر آشنا کرد./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار