کد خبر : 15198
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1396- 15: 18

اجرای دو طرح میثاق و معرفت در ۲۷۰ مسجد استان گیلان

اجرای دو طرح میثاق و معرفت در ۲۷۰ مسجد استان گیلان

مسئول تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان از اجرای دو طرح میثاق و معرفت در ۲۷۰ مسجد استان گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صابر انصاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سپاه قدس گیلان با ارائه گزارش از فعالیت تابستانی سپاه قدس گیلان در بحث غنی‌سازی اوقات جوانان و نوجوانان اظهار کرد: بیش از دو دهه است که سپاه قدس در این امر فرهنگی خود را متولی امر دانسته و به فعالیت می‌پردازد.

وی  بابیان اینکه سپاه قدس با دو طرح میثاق و طرح معرفت در فصل تابستان فعالیت می‌کند گفت: بیش از ۴۰ پایگاه و ۲۷۰ مسجد با هماهنگی سپاه به انجام فعالیت می‌پردازد

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه قدس هدف از این کار را پر کردن اوقات فراغت و  غنی‌سازی آن‌هم زمان با تعطیلی مدارس عنوان کرد و افزود: ۴۵۰ میلیون تومان را برای انجام این فعالیت در نظر گرفته‌ایم.

وی بابیان اینکه محور این برنامه‌ها، علمی، آموزشی، تفریحی و ورزشی است گفت: علاوه بر آن، اردوهای تفریحی، زیارتی و سیاحتی نیز در دستور کار این فعالیت فرهنگی است.

انصاری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر برنامه سپاه برای دوری از موازی کاری با دیگر نهادهای فرهنگی در طرح غنی‌سازی تابستان گفت: باوجودی که این موازی کاری در بیشتر فعالیت‌ها وجود دارد باید گفت: بسیج از ارکان اصلی مساجد است که فعالیت‌ها در مساجد با هماهنگی صورت می‌گیرد تا دچار این مسئله نشویم./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار