کد خبر : 19302
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

اجرای سلیقه‌ای قانون بانکداری تبهری برای مدیران بانک‌ها/ قانون بانکداری کشور نیازمند پالایش است

اجرای سلیقه‌ای قانون بانکداری تبهری برای مدیران بانک‌ها/ قانون بانکداری کشور نیازمند پالایش است

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پالایش قانون بانکداری کشور گفت: اجرای سلیقه‌ای قانون‌های بانکداری به یک تبهر در مدیران بانک‌ها تبدیل‌شده است و مدیران از یکدیگر در اجرای آن قوانین سبقت می‌گیرند.

به گزارش گیلانستان، محمدصادق حسنی در گفت‌وگو با فارس، بابیان اینکه مشکل نظام بانکی تنها  خلأ بانکی نیست، اظهار کرد: متأسفانه قانون مربوط به بانک داری در کشور تفسیر به رای شده است.

وی با اشاره به مدیریت سلیقه‌ای بانک‌ها در اجرای قانون مربوط به بانکداری افزود: به دلیل تعدد قوانین موجود در بانکداری آن دسته از قوانینی که به نفع بانک‌ها است اجرا و آن‌هایی که به نفع مردم است اجرایی نمی‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پالایش قانون بانکداری در کشور گفت: متأسفانه قوانین اجرایی شده از سوی مدیران بانک‌ها سلیقه‌ای شده و این موضوع موجی از نارضایتی‌ها را به راه انداخته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به غیرهمسویی برخی از قوانین موجود و تناقض آن‌ها اشاره داشت و خاطرنشان کرد: اکنون اجرای سلیقه‌ای قانون‌های بانکداری به یک تبهر در مدیران بانک‌ها تبدیل‌شده است و از یکدیگر در اجرای آن‌ها سبقت می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار