کد خبر : 15009
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

اجرای “طرح تابستانی” پلیس راه در تمام محورهای مواصلاتی گیلان

اجرای “طرح تابستانی” پلیس راه در تمام محورهای مواصلاتی گیلان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: فردا برای وسایل نقلیه سنگین از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب در محور جاده رشت به قزوین طرح ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گویی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گیلان اظهار داشت: کلیه محورهای مواصلاتی استان هم اکنون بدون گیر ترافیکی است.

وی با اشاره به اینکه ورودی شهر رودبار از قزوین با حجم ترافیکی کمی رو‌به‌رو است عنوان داشت: فردا بعد از ظهر زمان اوج بازگشت مسافران از استان گیلان به شهرهای خودشان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به تدابیر صورت گرفته برای روز جمعه این هفته گفت: فردا برای وسایل نقلیه سنگین از ساعت 8 صبح تا 24 شب در محور جاده رشت به قزوین طرح ترافیکی اعمال می‌شود.

محمدپور با اشاره به اینکه طرح ویژه تابستانی پلیس راه استان گیلان در کلیه محورهای مواصلاتی استان اجرایی می‌شود اذعان داشت: طرح مذکور در مسیرهای تفرجگاهی و ساحلی به‌طور ویژه انجام می‌شود.

وی محدوده‌های اماکن سیاحتی و زیارتی استان گیلان را شامل طرح تابستانی پلیس خواند و بیان داشت: در طرح تابستانی پلیس راه استان گیلان، برخورد با رانندگان پرخطر و تخلفات حادثه ساز تشدید می‌شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار