کد خبر : 78691
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

اجرای طرح مدیریت مصرف برق در استان/ تلاش ما جلوگیری از قطعی برق در تابستان امسال است

اجرای طرح مدیریت مصرف برق در استان/ تلاش ما جلوگیری از قطعی برق در تابستان امسال است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ایی گیلان از اجرای طرح مدیریت بار برای حذف قطع احتمالی برق مشترکان خانگی استان در فصل گرما خبر داد.

به گزارش گیلانستان، بهمن داراب زاده امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان گیلان اطهار کرد: در حال حاضر ۷ مشترک صنعتی با ظرفیت مصرف ۲۰۰ مگاوات ساعت مصرف برق، مشترک شرکت برق منطقه ای گیلان هستند و بر اساس تفاهم نامه‌هایی که با این ۷ واحد صنعتی منعقد شده، طرح مدیریت بار برای این واحد‌ها اعمال می‌شود تا ریسک قطعی برق مشترکان خانگی در استان به حداقل برسد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان همچنین پیشگیری از قطعی برق و ایجاد توازن بین تولید و مصرف انرژی برق در ساعات پیک را مستلزم تعامل و همکاری مجموع مشترکان با شرکت برق منطقه ای گیلان دانست و افزود: استفاده‌ی درست و به اندازه‌ی مصرف برق از مهمترین مولفه‌های مدیریت مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف است که می‌تواند از بروز خاموشی‌های ناگهانی پیشگیری کند.

بر اساس برنامه‌ی زمان بندی وزارت نیرو، ساعات بین ۱۲ ظهر تا ۱۷ عصر و ۲۰ تا ۲۴ ساعات پیک مصرف انرژی است و مدیریت مصرف مشترکان در این ساعات از عوامل اثرگذار در روند پیشگیری از خاموشی‌های احتمالی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ایی گیلان همچنین پیشگیری از قطعی برق مشترکان خانگی را خط قرمز این شرکت در روند اجرای طرح مدیریت بار و اعمال خاموشی‌ها اعلام کرد و گفت: تلاش می‌شود تابستان امسال تا حد امکان از بروز خاموشی‌ها در مشترکان خانگی استان جلوگیری به عمل آید.

وی در مورد مشکلات برق در بخش سنگر نیز گفت:  تمام تلاش ما این است که امسال حتی به صورت موقت هم که شده یک ایستگاه پست ۶۳ کیلوولت را نصب کنیم تا مشکلات برق در این بخش حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار