کد خبر : 73396
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400- 35: 8

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان:

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از ۲۱ آذر در استان گیلان

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از ۲۱ آذر در استان گیلان

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از ۲۱ آذر ماه در این استان، گفت: این طرح در پنج مرحله اجرایی می شود.

به گزارش گیلانستان، حسین مصطفی پور شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: این طرح در یک بستر سامانه‌ای با عنوان «سامانه امید» تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف مشخص شدن وظایف دستگاه‌ها و متولیان امر و جلوگیری از موازی کاری و پیشگیری از اقدامات مغایر با پروتکل‌ها طراحی شده است، گفت: همزیستی مسالمت آمیز شهروندان در سایه ویروس کرونا و صیانت از سلامت آنها از اهداف دیگر این طراحی و اجرای این طرح است.

مصطفی پور در ادامه با اشاره به اینکه با اجرای این طرح به دنبال جلوگیری از آسیب به زندگی و معیشت شهروندان هستیم، افزود: طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح هم به سه بخش خدمت گیرندگان، خدمت دهندگان و محیط خدمت توجه شده است، گفت: پنج مرحله پیش بینی شده برای اجرای این طرح دستگاه‌های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، فعالیت صنوف، حمل و نقل برون شهری و مرحله پایانی به مراکز علمی و مؤسسات آموزشی توجه می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به ضمانت اجرایی طرح مدیریت هوشمند سازی، اضافه کرد: برای اجرای این طرح بازرسانی با عنوان بازرسان سلامت محیط کار پیش بینی شده که در صورت عدم اجرای مقررات برای نقض کنندگان برخوردهای اداری و صنفی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این طرح برای کارکنان تنبیه‌های انضباطی و برای واحدهای صنفی در ابتدا تذکر، اخطاریه و سپس پلمب یک ماهه واحد صنفی پیش بینی شده است.

مصطفی پور با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و واحدهای صنفی باید در اجرای این طرح دقت و جدیت لازم را داشته باشند، گفت: با مدیریت صحیح می‌توانیم این طرح را به درستی اجرا کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به ابلاغ دستور العمل اجرایی طرح مدیریت هوشمند کرونا به همه دستگاه‌ها و واحدهای صنفی، اضافه کرد: اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان گیلان از ۲۱ آذر ماه آغاز و فاصله اجرای بین هر مرحله یک هفته پیش بینی شده است

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار