کد خبر : 18361
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396- 45: 17

اجرای نمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان در رشت قابل تحسین است

اجرای نمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان در رشت قابل تحسین است

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: برگزاری نمایش ستارگان درخشان ۳ در دهکده مقاومت رشت قابل تحسین است و امید است چنین مراسم‌هایی در مناسبت‌های بعدی بهتر و جامع‌تر برگزار شود.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدعلی حق‌بین در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: برای ادای حق مطلب در همایش فرهنگی رزمی ستارگان درخشان باید زحمات زیادی کشیده شود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به اینکه ستارگان درخشان در راستای شناساندن شهدای گیلانی‌ که به‌عنوان ستارگان درخشان آسمان انقلاب اسلامی نام گذاشته شدند به مردم است گفت: اجرای این برنامه باید در اندازه نام‌ و بزرگی‌ شهدای گیلانی ‌باشد.

وی با اعلام ‌اینکه برگزاری نمایش ستارگان درخشان حرکت خوبی بود و در راستای نشان دادن ایثارگی‌ها برگزار شد عنوان داشت: تا رسیدن به بهترین ‌نحوه برگزاری این ‌مراسم فاصله وجود دارد اما مسیر پیشرفت در برگزاری این مراسم امیدبخش است.

سردار حق بین با بیان ‌اینکه امسال برای نخستین‌بار نمایش ستارگان درخشان ‌توسط جوانان انقلابی گیلان برگزار شده است اعلام داشت: با توجه به برگزاری این ‌مراسم توسط جوانان گیلانی برای نخستین سال می‌توان نمره عالی به برگزارکنندگان این مراسم داد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اعلام اینکه انتظارات مردم برای اجرای نمایش ستارگان درخشان بسیار بیشتر از برنامه اجرا شده امسال است خاطرنشان کرد: ابعاد این برنامه باید با دقت تمام برای مردم و به‌ویژه جوانان ملموس و قابل درک باشد.

سردار حق بین با اشاره به حضور خود در محل برگزاری نمایش ستارگان درخشان و تماشای این برنامه گفت: برگزاری نمایش ستارگان درخشان ۳ قابل تحسین بود و کاستی‌های کوچک این برنامه توسط مردم به برگزارکنندگان گوشزد شد و چنین مراسم‌هایی در مناسبت‌های بعدی بهتر و جامع‌تر برگزار می‌شود.

وی کم کردن زمان نمایش هر بخش و پرهیز از نمایش بخش‌های غیرضروری را یکی‌از راه‌های برگزاری بهتر نمایش ستارگان درخشان بیان کرد و گفت: استفاده از هنرمندان مختلف برای انجام گویندگی و راوی‌گری‌ در بخش‌های مختلف با توجه به سلیقه‌ها و برداشت‌های مختلف بر جذابیت نمایش اضافه می‌کند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به اینکه فعالیت‌های کلی در برگزاری نمایش ستارگان درخشان عالی بوده است خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان نمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان ۳ در مسیری قرار گرفتند که آن‌ها را به نهایت سعادت و خوشبختی می‌رساند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار