کد خبر : 4161
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395- 05: 13

اجرای ویژه‌برنامه مراسم ارتحال امام(ره) در بیش از ۱۹۰۰ پایگاه مقاومت گیلان

اجرای ویژه‌برنامه مراسم ارتحال امام(ره) در بیش از ۱۹۰۰ پایگاه مقاومت گیلان

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از فضاسازی و اجرای ویژه‌برنامه‌های مراسم ارتحال امام(ره) در یک‌هزار و ۹۲۵ پایگاه مقاومت بسیج این استان خبر داد.

به گزارش درگیلان، عباس بایرامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از برگزاری با شکوه نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه امسال اظهار کرد: برگزاری مراسم مذکور عنایت خداوند و شهدا بود و برگ زرینی به افتخارهای مردم گیلان در سطح کشور افزوده شده است.

وی به بیست‌وهفتمین سالگرد عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: موضوع امام(ره) با دیگر موضوع‌ها متفاوت است و باید به طور ویژه به آن پرداخته شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مراسم سالروز ارتحال امام(ره) فرصتی برای تبیین اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نیاز است نامگذاری امسال در برنامه‌های مذکور برجسته شود و طبق آن بتوانیم راهبردهای نظام اسلامی را در دیدگاه امام(ره) دنبال کنیم.

بایرامی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام(ره) در سال گذشته اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب مطالب ارزشمندی در تبیین اندیشه‌های امام(ره) فرمودند و اگر امسال بتوانیم روزی این موضوع‌ها در فرصت‌های مختلف کار کنیم، حائز اهمیت است.

وی از اعزام ۳۱۳ نفر به نیت ۳۱۳ نفر از یاران امام زمان(ع) به مرقد امام(ره) از گیلان خبر داد و بیان کرد: صبح روز پنجم خردادماه جاری زائران مذکور از مصلای امام(ره) رشت به مرقد امام(ره) به تهران اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تعداد افراد اعزامی به مرقد امام(ره) با عوامل اجرایی به ۵۰۰ نفر می‌رسند، خاطرنشان کرد: کاروان پیاده زائران امام(ره) از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردم گیلان در مدت ۲۷ سال گذشته است و باید پاس داشته شود.

بایرامی به اعزام کاروان سواره زائران مرقد امام(ره) از گیلان اشاره کرد و یادآور شد: امسال تعداد هشت هزار زائر سواره به تهران اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری متقاضی اعزام به مرقد امام(ره) هستند، اظهار کرد: طبق هماهنگی که با تهران انجام شده، تعداد مذکور از ۱۶ شهرستان به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از فراهم کردن زمینه برگزاری نشست‌های تبیین اندیشه‌های امام(ره) در یک‌هزار و ۹۲۵ پایگاه مقاومت استان خبر داد و بیان کرد: فضاسازی مراسم ارتحال و جلسه‌های تبیینی اندیشه‌های امام(ره) در تمام نواحی مقاومت بسیج گیلان برگزار می‌شود./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار