کد خبر : 75689
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400- 48: 17

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اجرای پویش ملی «پرچم افتخار» در گیلان/ جشن‌های انقلاب مردمی برگزار می‌شود

اجرای پویش ملی «پرچم افتخار» در گیلان/ جشن‌های انقلاب مردمی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اجرای پویش ملی «پرچم افتخار» با پخش ۱۰۰۰ پرچم، گفت: تمامی جشن‌های انقلاب در گیلان با محوریت مردم برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی در دهه فجر امسال نقش هدایت گری را بر عهده داشته و تمامی مراسم و جشن‌های انقلاب با محوریت و نقش محوری مردم برگزار می‌شود.

وی به تشکیل کمیته‌های تخصصی در تبلیغات گیلان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: کمیته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری و تبلیغی در سطح شهرهای این استان دایر شده که هر کدام از مسئولان این کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی را متناسب با وظایف خود اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام مهدوی همچنین گفت: غبارروبی قبور مطهر شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب، برپایی ایستگاه‌های انقلاب، اجرای سرود انقلابی در شهرستان‌های مختلف، برگزاری جلسات پرسمانی و تریبون‌های آزاداندیشی در مراکز فرهنگی و علمی، جشنواره‌های محله‌محور فرهنگی ورزشی از برنامه‌های این اداره‌کل در دهه فجر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به افتتاح خانه قرآنی سردار شهید «علی حق بین» در لنگرود اشاره و بیان کرد: پویش ملی پرچم هدف یک خانه یک پرچم به‌صورت ملی و در استان گیلان نیز اجرا می‌شود که بر اساس آن ۱۰۰۰ پرچم جمهوری اسلامی برای نصب بر سر در منازل و مغازه‌ها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن پیروزی انقلاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوع انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های گیلان، اضافه کرد: برنامه دورهمی خاطرات انقلاب و برنامه دورهمی تکریم خانواده با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی به صورت زنده از شبکه‌های استانی و ملی پخش می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی از برگزاری پویش سرود افتخار در دهه فجر نیز خبر داد و اظهار کرد: هر سرود انقلابی که فردی یا گروهی خوانده و عکس و فیلم آن ارسال شود از سوی تبلیغات اسلامی گیلان دریافت و سرودهای دریافتی از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در محضر شهدا با حضور قاریان ملی و استانی در گلزار شهدای رشت از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار