کد خبر : 60927
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399- 47: 17

مدیرکل ارشاد گیلان:

اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری برای ایام شهادت سردار سلیمانی

اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری برای ایام شهادت سردار سلیمانی

مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه دشمن از طریق رسانه‌های معاند دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: برای ایام شهادت سالگرد سردار سلیمانی بیش از ۴۰ برنامه پیش بینی شده است.

به گزارش گیلانستان، فیروز فاضلی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی با محوریت فرا رسیدن سالگرد شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، سیاست گذاری‌های صورت گرفته در راستای گرامیداشت این روز را تبیین و تشریح کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه خون به ناحق ریخته شهید حاج قاسم سلیمانی بر جهانیان آشکار شده است، تصریح کرد: عاقبت ترامپ و دیوانگی‌هایش در عرصه سیاست که نشانگر آبروریزی بین المللی آمریکا بوده بر همگان ثابت شده است.

فاضلی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا در واقع از کرونا و رسانه‌ها شکست تلخی خود، افزود: اهمیت رسانه در سیاست‌های جهانی کاملاً روشن و شفاف است در این راستا لزوم تشریح و تبیین فعالیت رسانه‌ها در خصوص مفاهیم و ارزش‌های انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه در جهان معاصر دشمنان از طریق رسانه‌های معاند دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، گفت: رسانه‌های فعال داخلی با حفظ انسجام می‌توانند مقابله دشمن ایستادگی کنند.

فاضلی با بیان اینکه اتحاد و همدلی رسانه‌های استان گیلان به انسجام ملی کمک قابل توجه‌ای خواهد کرد، افزود: هم گرایی ملی قدرت بخش و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در رأس امور قرار دارد.

مدیر کل ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه با تشکیل قاعده دولت-ملت در راستای حفظ اتحاد ملی می‌توان عمل کرد، تصریح کرد: فصل الخطاب امور کاستن از رنج مردم برای رفع دغدغه‌های اقتصادی و اجتماعی است تا منافع ملی به خطر نیفتد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام ولایت مداری و حماسه عاشورایی دهم دی ماه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: از این ایام که به عنوان یوم الله یاد می‌شود با تولید محتوا مناسب می‌توان در راستای افزایش همدلی ملی و جلوگیری از تقابل سازی عمل کرد.

فاضلی به برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام شهادت سردار دل‌ها اشاره و اظهار کرد: ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار خواهد شد.

وی همایش شعر، رونمایی کتاب، نمایشگاه‌های نقاشی، مسابقه کتابخوانی و نامه نویسی، تولید کلیپ بخشی از برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار