کد خبر : 11360
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1396- 53: 10

اجرای ۲۵۴ طرح هادی روستایی در گیلان

اجرای ۲۵۴ طرح هادی روستایی در گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اجرای ۲۵۴ طرح هادی روستایی با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۵ در این استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، محمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: طرح هادی روستایی به منظور ایجاد زمینه توسعه و عمران، تامین عادلانه امکانات و همچنین هدایت و توسعه روستاها برای یک دوره ۱۰ ساله تهیه می‌شود.

وی ادامه داد: ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آینده و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف مسکونی، تجاری، کشاورزی، تاسیسات و تجهیزات و نیازمندی‌های عمومی روستایی بر حسب مورد در قالب طرح هادی در سطح کشور تهیه و اجرایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به اجرای ۲۵۴ طرح هادی روستایی در سال ۹۵ در استان اشاره کرد و افزود: طرح‌های مذکور با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده و در مقایسه با سال ماقبل آن از لحاظ اعتباری ۱۰.۷ درصد رشد داشته است.

اکبرزاده با بیان اینکه تهیه و بازنگری طرح هادی از اقدام‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تمام طرح‌های هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در گیلان تهیه شده و صددرصد برنامه تحقق پیدا کرده است.

وی از بازنگری طرح هادی ۱۰۶ روستا با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال در سال‌های ۹۴ و ۹۵ در گیلان خبر داد و بیان کرد: با اجرای طرح‌های مذکور تعداد ۶ هزار و ۲۴۰ نفر اشتغال موقت در استان ایجاد شده است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار