کد خبر : 8693
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395- 14: 23

احتمال عزل استاندار گیلان درصورت ناکامی مجدد در مدیریت بحران برف جدید/ ریزش شدید آرای دولت تدبیر و امید در گیلان!

احتمال عزل استاندار گیلان درصورت ناکامی مجدد در مدیریت بحران برف جدید/ ریزش شدید آرای دولت تدبیر و امید در گیلان!

با اندکی تحقیق و بررسی بین مردم شریف گیلان می توان به این نتیجه رسید که ناکامی مجموعه استانداری گیلان در حل مشکلات مردم موجب ریزش شدید آرای دکتر روحانی در انتخابات آینده شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، برفی که روز ۱۴ بهمن ۹۵ در استان گیلان بارید، با وجود آنکه حدود ۴۰ الی ۵۰ سانتی متر ارتفاع داشت، خاطره ای در اذهان مردم شریف این استان از خود بر جای گذاشت که بیش از آنکه حجم و طول برف برای مردم استان کم نظیر باشد، بی تدبیری و عدم توانایی در حل بحران توسط مسئولان گیلان علی الخصوص مدیران استانداری برای مردم عجیب و غیر قابل تصور بود.

اینکه استاندار محترم گیلان، معاونین استانداری، فرمانداران، مدیران کل و… توانایی حل مشکلات مردم در بارش یک برف معمولی را نداشته باشند، برای عموم این مردم نه تنها عجیب است، بلکه این سوال را برایشان پیش خواهد آورد که پس چطور مسئولان دیگر استانها به راحتی می توانند بحرانهای پیش آمده از بارشهای برف حدود ۲ متری را مدیریت کنند؟! طوری که اعتراض هیچ یک از مردمان آن استانها بلند نمی شود؟!

با اندکی تحقیق و بررسی بین مردم شریف گیلان می توان به این نتیجه رسید که علاوه بر عدم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بحران پیش آمده از بارش برف گذشته نیز در آرایشان به دولت تدبیر و امید تاثیر زیادی ایجاد کرده و ناکامی مجموعه استانداری گیلان موجب ریزش شدید آرای دکتر حسن روحانی در انتخابات آینده شده است.

بر اساس شنیده هایی از وزارت کشور؛ اگر استاندار گیلان باز هم نتواند بحران بارش جدید برفی که در راه است را درست مدیریت کند و در حل مشکلات مختلف مردم مجددا ناکام بماند، از آنجایی که موج عظیمی از نارضایتی ها متوجه دولت تدبیر و امید خواهد شد، پس به ناچار ایشان برکنار و عزل می شود. ولی اگر بتواند مردم را راضی نگه دارد و به آنان نشان دهد که این دولت بسیار توانا و مدبر است، همچنان بر کرسی خود خواهد نشست.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار