کد خبر : 64567
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400- 46: 17

فرمانده انتظامی گیلان:

احتکار بیش از ۳۰ تن روغن در رشت

احتکار بیش از ۳۰ تن روغن در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف انبار احتکار ۳۰ تن و ۶۶۶ کیلوگرمی روغن خوراکی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با بیان ایکنه هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام مالی کشور می‌شود، اظهار کرد: نیروی انتظامی در برخورد با احتکار، قاچاق کالا و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای برخورد با محتکران پس از اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان به شناسایی انبار احتکار مورد نظر پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته اشاره کرد و گفت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی به همراه نماینده سازمان صمت به این مکان اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۳۰ تن و ۶۶۶ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده از این مکان خبرداد و گفت: در این راستا متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان ارزش این کشفیات را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار