کد خبر : 4158
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

احمق‌تر از آمریکایی‌ها خانمی است که به دیدن بهایی ها رفته است

احمق‌تر از آمریکایی‌ها خانمی است که به دیدن بهایی ها رفته است

عضو جامعه روحانیت مبارزه تهران گفت: تمام ادیان الهی در انتظار ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) هستند.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام جعفر شجونی در جشن بزرگ نیمه شعبان در حرم مطهر شهدای شهر آستانه اشرفیه با ابراز رضایت از برگزاری این جشن، اظهار کرد: در آستانه‌اشرفیه مکان دین و فرهنگی با برکتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه دار و ندار این دنیا حضرت مهدی(عج) است، به دوران زندانی شدن خود در 60 سال پیش همراه با شهید نواب صفوی اشاره کرد و گفت: ادیان دیگر به مهدویت اعتقاد دارند و حضرت مهدی(عج) ذخیره خداوند است.

عضو جامعه روحانیت مبارزه تهران با اشاره به اینکه تمام ادیان الهی منتظر ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) هستند، تصریح کرد: ادیان مسیحیت و یهودیت منتظر مهدی(عج) هستند.

وی ادامه داد: هیچ‌کدام از ادیان و احزاب مدارکی که ما شیعیان داریم را ندارند زیرا ما منتظر حضرت مهدی(عج) هستیم و خداوند در قرآن می‌فرماید اراده ما بر این است که مستضعفان و پابرهنه‌ها صاحبان زمین شوند.

شجونی با تصریح بر اینکه خداوند تمام انسان‌ها را آزمایش می‌کنند، افزود: نظام دارای آفت‌هایی است و چهار آفت در نهج‌البلاغه برای نظام‌ها بیان شده و علی(ع) فرمود ظلم به مردم، بلند کردن بیت‌المال مسلمانان، فامیل‌ بازی و رشوه، از آفت‌های نظام‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رژیم طاغوت بدترین شکنجه‌ها را علیه انقلابیون به‌کار برد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و فرعون زمان از بین رفت و پابرهنه‌ها بالا آمدند و گردن‌کلفت‌ها پایین رفتند.

عضو جامعه روحانیت مبارزه تهران به اهمیت وجود ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: خداوند نعمت ولایت فقیه را به ملت ایران داده و اراده خداوند بر این است که پابرهنگان صاحبان زمین باشند.

‌احمق‌تر از آمریکایی‌ها خانمی است که به دیدن بهایی ها رفته است/برخی آقازاده‌ها تیشه به ریشه نظام می‌زنند/عده‌ای می‌خواهند انقلاب را فدای خود کنند

وی آمریکا را احمق‌تر از منافقان خواند و یادآور شد: منافقان اذعان دارند که بیش از 17 هزار نفر را در ایران ترور کردند اما آمریکا اعلام کرده منافقان را از لیست تروریست‌ها خارج کرده، بنابراین آمریکا احمق‌تر است.

شجونی به تشکیل بهایی ها توسط انگلیس اشاره کرد و متذکر شد: اکنون آمریکا از بهائیون حمایت می‌کند و احمق‌تر از آمریکا خانمی است که به دیدن بهایی‌ها رفته است.

وی با تصریح بر اینکه حتی رضا شاه نیز جرأت حمایت از بهایی‌ها را نداشت، خاطرنشان کرد: برخی آقازاده‌ها تیشه به ریشه نظام می‌زنند و این در حالی است که ملت ما جان و مال خود را فدای انقلاب کرده‌ است اما عده‌ای می‌خواهند انقلاب را فدای خود کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار