کد خبر : 34538
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397- 59: 16

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس:

احیاء تالاب انزلی مهم‌ترین مطالبه مردم این خطه از رئیس جمهور است

احیاء تالاب انزلی مهم‌ترین مطالبه مردم این خطه از رئیس جمهور است

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس سفر رئیس جمهور به استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و گفت: احیاء تالاب بین‌المللی انزلی و تسریع در روند اجرای آن مهم‌ترین مطالبه مردم این خطه از رئیس جمهور است.

به گزارش گیلانستان حسن خسته‌بند اظهار داشت: احیاء و ساماندهی هر چه سریع‌تر تالاب بین‌المللی انزلی به‌عنوان ذخیره‌ای ملی که از لحاظ زیست‌محیطی شرایط بسیار وخیمی در سال‌های اخیر پیدا کرده و مهم‌ترین خواسته و مطالبه مردم بندرانزلی از رئیس جمهور است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گیلان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته عنوان کرد:‌ در همین راستا با افرادی که از نهاد ریاست جمهوری به استان اعزام شده‌اند در مورد مهم‌ترین مسائل شهرستان بندرانزلی گفت‌وگوهای لازم انجام شده است.

خسته‌بند تعیین تکلیف مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان بندرانزلی و جذب اعتبارات بیشتر برای برخی از آنان را محور گفت‌وگوهای انجام شده خود با اعضای هیئت اعزامی نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد و گفت:‌ امیدواریم با سفر رئیس جمهور به استان گیلان شاهد تسریع در روند اجرای طرح‌ها باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس تخصیص اعتبارات ویژه به پروژه بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی توسط دولت را خواستار شد و تصریح کرد: بر‌اساس توافقات گذشته قرار بود ریاست جمهوری برای ساخت و درجاسازی سکوهای تماشاگران این مجموعه ورزشی ۲۰ میلیارد تومان اختصاص بدهد.

وی تخصیص ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای ساخت و تکمیل سکوهای تماشاگران ورزشگاه تختی را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: در مجموع ۳۵ میلیارد تومان برای بازسایی این مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده ‌که امیدواریم تمامی این مبالغ تخصیص پیدا کنند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس اختصاص ۵ میلیارد تومان برای احداث سالن‌های ورزشی در این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: برای تکمیل و توسعه بیمارستان بندرانزلی نیز ۸ میلیارد تومان مصوب شده بود که امیدواریم با دستور رئیس جمهور هر چه سریع‌تر تخصیص پیدا کند.

خسته‌بند اجرای پروژه‌های پرورش ماهی در قفس را نیازمند حمایت‌ دستگاه‌های ذیربط و اعطای تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران دانست و افزود:‌ برای سرعت‌بخشی بیشتر به اجرای چنین طرح‌هایی در بندرانزلی به اعتبارات زیادی نیاز است که امیدواریم روند تخصیص آن به متقاضیان سرعت بگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه جهت اجرای پروژه‌های پرورش ماهی در قفس، لاینینگ کردن و‌ لایروبی رودخانه‌ها و استخرها در بندرانزلی به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است عنوان کرد: تسریع در روند تخصیص این اعتبارات در خلال سفر رئیس جمهور به گیلان پیگیری می‌شود.

وی سرعت‌بخشی بیشتر به ساخت راه آهن رشت ـ انزلی و پروژه کنارگذر شهرستان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان گیلان و در فرصتی که ایجاد شده بنده با جدیت تمام روند تخصیص اعتبارات به پروژه‌های یاد شده شهرستان بندرانزلی را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار