کد خبر : 31166
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397- 49: 12

اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به پرداخت سرمایه در گردش به کارگاه تولیدی فعال گفت: امسال بالغ‌بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای استان گیلان اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش گیلانستان یونس رنجکش صبح امروز در جریان افتتاح نخستین مجتمع آب‌درمانی این شهرستان بابیان اینکه قوانین دست‌وپای ما را در ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به سرمایه‌گذارن بسته است اظهار کرد: عزم دولت رفع موانع پیش‌روی تولیدکننده و سرمایه‌گذار است.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به تشکیل مستمر نشست‌های کارگروه رفع موانع تولید در این شهرستان و تعیین تکلیف شدن وضعیت ۱۴ پرونده در آخرین نشست کارگروه تصریح کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید بسترهای لازم را برای رفع محدودیت‌ها و موانع سرمایه‌گذاری و تولید را فراهم کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز در جریان افتتاح نخستین مجتمع آب‌درمانی این شهرستان با اشاره به بازدیدهای صورت‌گرفته از شهرک صنعتی شهرستان آستارا اظهار کرد: به افرادی که در شهرک صنعتی کارگاه تولیدی دارند سرمایه در گردش اختصاص بدهیم.

فرهاد دلقپوش بابیان اینکه امسال بالغ‌بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای استان گیلان اختصاص پیدا کرده است گفت: سهم شهرستان آستارا در بخش تسهیلات مربوط به رونق تولید، ۲۹ میلیارد تومان است که این مقدار تسهیلات ظرفیت دوبرابر شدن را دارد.

مدیر نخستین مجتمع آب‌درمانی شهرستان آستارا نیز در جریان افتتاح مجتمع مذکور بابیان اینکه برای بهره‌برداری فاز نخست مجتمع تاکنون ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است اظهار کرد: این مجتمع در دو فاز در حال ساخت است که فاز نخست آن ۱۷۰ مترمربع و فاز دومن نیز ۲۵۰ مترمربع زیربنا دارد.

مهرداد گلکار میزان اشتغال‌زایی نخستین مجتمع آب درمانی شهرستان آستارا را ۱۴ نفر به صورت مسقیم و غیرمستقیم دانست و گفت: استخر کودکان، استخر بزرگ‌سالان، حمام ترک، جک‌کوزی، سونای خشک، تونل آب سرد، بدن سازی ویژه بانوان، ایروبیک در آب ازجمله بخش‌های این مجتمع است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار