کد خبر : 9380
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

اختلاس‌های کلان در صندوق‌های دولتی اثرات منفی زیادی در افکار عمومی داشته است

اختلاس‌های کلان در صندوق‌های دولتی اثرات منفی زیادی در افکار عمومی داشته است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اختلاس‌های کلان در صندوق‌های دولتی اثرات منفی زیادی در افکار عمومی داشته است گفت: برخورد جدی با اختلاس‌گران بسیار ضروری و مهم است.

به گزارش گیلانستان ، آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگویی با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی باید بخش‌های استراتژیک از جمله حوزه کشاورزی که از پتانسیل‌های بسیار بالایی در آن برخورداریم فعال کند.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دولت می‌توانست با برنامه‌ریزی هوشمندانه در بحث اقتصاد مقاومتی با توسعه حوزه کشاورزی کشور را به خودکفایی و تولید هدفمند برساند.

نماینده مقام معظم رهبری در اروپا خاطرنشان کرد: اگر در حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از خصوصی‌سازی کار دقیق و درستی انجام می‌گرفت اکنون می‌توانستیم در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رمضانی با بیان اینکه توقعات ما از دولت بسیار بیشتر از این است و باید اعتمادسازی بیشتری بین دولت و ملت شکل بگیرد تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است صرفاً خدمت صادقانه به مردم است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان اظهار داشت: دولت باید به‌دنبال خدمت صادقانه بدون توجه به جریانات و نگاه‌های سیاسی باشد و  هر دولتی باید در خدمت‌رسانی به این مردم قدردان همواره کوشا و جدی باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی مستحق بهترین خدمت‌ها هستند افزود: دولتمردان و خدمتگزاران باید افتخار کنند که خادم این ملت غیور و بیدار هستند و همواره قدردان این نعمت بزرگ باشند.

وی با اشاره به پرداخت‌های نجومی به برخی از مدیران در دولت یازدهم گفت: با وجود اینکه دولت اعلام کرد تعداد مدیرانی که این حقوق‌ها را گرفته‌اند کم است اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون پاک شهیدان است همین مقدار هم بسیار زیاد است و باید با قدرت با این مدیران برخورد شود.

امام جمعه مسجد هامبورگ با اشاره به حوزه بانکداری و اختلاس‌های کلان به‌وجود آمده در صندوق‌های دولتی و بانک‌ها در این دولت اظهار داشت: در این حوزه باید ساختارمندی به گونه‌ای باشد که اجازه این گونه خطاها داده نشود.

نماینده مقام معظم رهبری در اروپا با بیان اینکه این اختلاس‌ها قطعاً تاثیر منفی در افکار عمومی به‌دنبال داشته است گفت: این مسئله بهانه به دست دشمنان این نظام و انقلاب می‌دهد بنابراین لزوم برخورد جدی با اختلاس‌گران بسیار ضروری و مهم است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار