کد خبر : 41227
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس:

اختلال در بازسازی ورزشگاه انزلی / نوبخت به وعده‌اش برای تامین اعتبار عمل کند

اختلال در بازسازی ورزشگاه انزلی / نوبخت به وعده‌اش برای تامین اعتبار عمل کند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: برای تسریع در روند بازسازی و ساخت سکوهای ورزشگاه تختی انزلی به تزریق اعتبارات ملی از سوی سازمان برنامه و بودجه و تأمین مصالح شدیداً نیاز داریم.

به گزارش گیلانستان حسن خسته‌بند کمبود تجهیزات و مصالح ساختمانی را اساسی‌ترین مشکل در روند ساخت سکوهای ورزشگاه تختی بندرانزلی نامید و اظهار داشت: امیدواریم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به وعده خود جهت تخصیص اعتبارات ملی برای ساخت ورزشگاه تختی بندرانزلی عمل کند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس پروژه بازسازی سکوهای ورزشگاه تختی را یک پروژه استانی اعلام کرد و بیان داشت: کمک گرفتن از محل اعتبارات ملی برای سرعت بخشیدن به این طرح بسیار ضروری است زیرا منابع استانی با این حجم وسیع از گرانی‌هایی که در سطح بازار مصالح اتفاق افتاد کفاف اجرای آن را نمی‌دهد.

خسته‌بند ترک تشریفات جهت اجرای هر چه سریع‌تر پروژه ورزشگاه تختی انزلی توسط شورای تأمین شهرستان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در آن برهه از زمانی که استارت اجرای این طرح زده شد به یکباره قیمت مصالح و مشخصاً میله‌گرد به چند برابر افزایش یافت و این موضوع مشکلات زیادی را برای پیمانکار طرح ایجاد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه پیمانکار پروژه بازسازی سکوهای ورزشگاه تختی انزلی به علت سخت بودن شرایط کار قصد واگذاری این طرح را داشت تصریح کرد: برای جلوگیری از این موضوع جلساتی را با پیمانکار مربوطه برگزار کردیم تا با تزریق مقداری اعتبار و تأمین بخشی از مصالح از این کار جلوگیری کنیم.

وی از پیگیری‌های انجام شده جهت تأمین معادل 4 میلیارد تومان مصالح از طریق ملی و عدم نتیجه‌بخش بودن آن با وجود همه تلاش‌ها سخن گفت و ابراز داشت: انجام این کار نیازمند برگزاری مناقصه بود اما با این حال هیچ کسی در سه دوره مناقصه برگزار شده به علت نوسان بسیار شدید مصالح و میله‌گرد در بازار شرکت نکرد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر خود به این شهرستان قول تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ورزشگاه تختی انزلی را داده بود افزود: در جریان سفر رئیس جمهور به گیلان نیز معادل 20 میلیارد تومان جهت ساخت و ادامه این پروژه تخصیص داده شده بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اظهار امیدواری از عملی شون قول و وعده رئیس سازمان برنامه و بودجه جهت تخصیص اعتبارات یاد شده اظهار داشت: اگر منابع مالی به موقع تزریق و مصالح مورد نیاز تأمین شود به عقیده بنده ساخت و بازسازی ورزشگاه تختی بندر انزلی تا پایان سال حدود 80 تا 90 درصد پیشرفت خواهد داشت.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار