کد خبر : 17087
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

اداره راهیان نور در کشور بر اساس هزینه‌ها نیست / ناوهای آمریکایی حاضر در خلیج‌فارس از ترس سپاه خواب ندارند

اداره راهیان نور در کشور بر اساس هزینه‌ها نیست / ناوهای آمریکایی حاضر در خلیج‌فارس از ترس سپاه خواب ندارند

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه هدف از راهیان نور ارائه گزارش کار نیست گفت: تنها آن‌هایی در راهیان می‌توانند باشند که اخلاص داشته باشند چون اداره راهیان نور در کشور بر اساس هزینه‌ها نیست و همچون جریان جنگ اداره می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان گیلان در اردوگاه فرهنگی شهید مطهری بندرانزلی بابیان اینکه راهیان نور دارای قالب، محتوا و روح است اظهار کرد: قالب راهیان این است که عده‌ای را به محل شهادت شهدا ببریم تاریخ، علت و جزئیات شهادت را اطلاع دهیم که این کار بسیار جالبی است.

وی با اشاره به اینکه باید در ارائه محتوای مطالب در راهیان نور دقت شود گفت: هدف از راهیان نور ارائه گزارش کار نیست و تنها آن‌هایی در راهیان می‌توانند باشند که اخلاص داشته باشند چون اداره راهیان نور در کشور بر اساس هزینه‌ها نیست و همچون جریان جنگ اداره می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه آن‌هایی در راهیان می‌توانند به‌عنوان خادم حضورداشته باشند که دارای اخلاص باشند بیان کرد: حرکت اساسی رزمنده‌ها بر اساس اسلام و فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) بود.

وی با اشاره به اینکه از شهدا دفاع مقدس یاد گرفتیم که کار را برای شهدا باید انجام داد افزود: تعدادی از شهدا از تشنگی شهید شدند همانند شهدای ما در عملیات رمضان که بدون اصابت گلوله از فرط تشنگی شهید شدند.

عبدالله پور بابیان اینکه تشنگی شهدا قابل‌درک نیست مگر اینکه حادثه حضرت ابوالفضل (ع) و علقمه را به خاطر داشته باشند گفت: علائم شهدا در رفتار عاشورایی و از سیره آن‌هاست و با گزارش کار و این حرف‌ها کاری از پیش نمی‌رود.

فرمانده سپاه قدس گیلان  با اشاره به شرایط سخت دوران دفاع مقدس و شجاعت شهدا اظهار کرد: شهدا اثرگذار هستند، شهید هرجایی که شهید شد، آن زمین مقدس است و اگر کسی در مسیر شهدا باشد، شهدا روی آن‌ها اثر گذاشته  و قطعاً تغییر می‌کند.

عبدالله پور با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص راهیان نور گفت: اثرگذاری راهیان نور در کشور بسیار زیاد است و با ایجاد هزینه‌های گزاف نمی‌توان اثر راهیان نور را در کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه افراد زیادی هستند که در راستای فرهنگ مقاومت و راهیان نور زحمت می کشیند اما دیده نمی‌شوند گفت: شهدا در هر جای زمین که باشند تاثیرگذار هستند و هر که در مسیر شهدا باشد شهدا یاری‌گر آنها خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: سربازان ناوهای آمریکایی حاضر در خلیج‌فارس با تکیه به قدرتشان، در گذشته می‌خوابیدند اما امروز از ترس سپاه شبانه‌روز بیدارند و وقتی‌که قایق‌های تندرو ما از کنار آن‌ها رد می‌شوند دستپاچه می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار