کد خبر : 37841
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398- 30: 11

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

ادامه تخلیه زباله در تموشل لاهیجان نتیجه عملکرد ضعیف شورا و شهرداری است

ادامه تخلیه زباله در تموشل لاهیجان نتیجه عملکرد ضعیف شورا و شهرداری است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با انتقاد از ادامه تخلیه زباله در تموشل لاهیجان و عدم ساماندهی این معضل گفت:‌ اعضای شوراهای شهر و شهرداری هنوز به اولویت‌های مهم لاهیجان واقف نیستند.

به گزارش گیلانستان ذبیح‌الله نیکفر صبح امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از تخلیه زباله در منطقه تموشل لاهیجان و نبود برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل اظهار داشت: اعضای شوراهای شهر و شهرداری هنوز متوجه اولویت‌های مهم لاهیجان نیستند و برای آن برنامه‌ریزی ندارند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث در نظر گرفتن اولویت‌ها را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: یکی از وظایف مهم شوراها و شهرداری‌ها حل معضل پسماند است اما برخی از شوراها و شهرداری‌ها هنوز حتی به اولویت‌های منطقه خود نیز واقف نیستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزاری جلسات بدون کارکرد و بدون خروجی در مجموعه شورا و شهرداری‌ لاهیجان برای حل معضل پسماند منطقه تموشل را متذکر شد و تصریح کرد: آقایان هیچ اعتقادی به جوانان ندارند و اگر کسی طرحی برای حل معضل پسماند داشته باشد به وی توجهی نمی‌کنند.

نیکفر با بیان اینکه نزدیک به دو سال از ارائه طرحی جهت حل معضل پسماند و تصفیه شیرابه در لاهیجان توسط یک جوان می‌گذرد خاطرنشان کرد: مسئولان شورا و شهرداری لاهیجان به جای سنگ فرش کردن خیابان‌ها و کوچه‌ها باید از چنین طرح‌هایی برای حل مشکل بزرگ پسماند حمایت کنند.

وی از پیگیری‌ها و رایزنی‌های خود در سطح ملی جهت اجرایی شدن طرح تصفیه شیرابه‌ها و تبدیل آن به آب مورد نیاز در امور کشاورزی و صنعتی سخن گفت و افزود: مقدمات کار برای به نتیجه‌ رسیدن طرح انجام شده است اما دستگاه‌های ذیربط و اعضای شورا و شهرداری از آن حمایت نمی‌کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس هدر رفت سرمایه‌ها در اموری که به هیچ عنوان ضرورتی ندارند را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: برای حل مشکل پسماند لاهیجان و معضلاتی که در منطقه تموشل ایجاد شده همکاری و مساعدت شورای شهر و شهرداری بسیار ضروری است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برخی اعتقادی به استفاده از نبوغ و استعداد جوانان و میدان دادن به آنان ندارند اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود به اهمیت این موضوع تأکید کرده‌اند بنابراین مسئولان نیز باید از ظرفیت جوانان بیشتر از این‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار