کد خبر : 14011
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۳۱

ادامه تلاش اصلاح‌طلبان برای حذف تنها نماینده جامعه کارگری در شورای رشت/ پاکبان منتخب تحت فشار است

ادامه تلاش اصلاح‌طلبان برای حذف تنها نماینده جامعه کارگری در شورای رشت/ پاکبان منتخب تحت فشار است

اصلاح طلبان برای اهداف سیاسی خود که هیچ ربطی به منافع مردم ندارد تلاش می‌کنند تنها نماینده راستین جامعه کارگری را با تطمیع از شورا خارج کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اصلاح‌طلبان راه یافته به شورای شهر رشت با وجود اینکه در تاکتیک جدید خود برای انتخاب شهردار اصلاح‌طلب سراغ مستقل‌ها رفته‌اند، همچنان از تاکتیک قبلی خود دست برنداشته‌اند و تلاش می‌کنند، علیپور پاکبان منتخب مردم را از حضور در شورای شهر منصرف کنند.

آنها که تصور می‌کردند در انتخابات می توانند اکثریت شورا را به دست بیاورند، پس از ناکامی، در اولین اقدام برای وارد کردن اولین فرد علی‌البدل که متعلق به لیست اصلاح‌طلبان است، سعی نمودند پاکبان منتخب شورا را با اهرم پول تطمیع و از شورا خارج کنند، اما پیشنهادات مالی اصلاح‌طلبان با پاسخ تند آقای علیپور مواجه شد و او در گفتگو با گیلانستان صراحتا گفت که “هرگاه امام، شهدا و انقلاب قابل خریدن باشند، علی‌پور هم قابل معامله خواهد بود“. کاهش تحرکات فرد دوازدهم شورا نشان دهنده ناامیدی اصلاح‌طلبان از پروژه‌ی تطمیع پاکبان منتخب است.

نکته‌ی جالب در این بین رفتار ریاکارانه اصلاح‌طلبان با جامعه کارگری است. زمانی که لیست امید رشت از سوی خود اصلاح‌طلبان مورد انتقاد قرار گرفت، آنها برای فرار از حقیقت باندبازی خانوادگی و دسته‌بندی‌هایشان گفتند “حسن رجیون” از خانه کارگر در یک قرعه کشی بازنده شده و عماد ولی زاده به عنوان برنده در لیست قرار گرفته است! در عوض علیپور، پاکبان زحمتکش بدون صرف هزینه تبلیغاتی توانست رای اعتماد مردم را کسب کند.

حال اصلاح‌طلبان که در ابتدا مدعی حضور یک نفر از جامعه کارگری در لیست خود بودند، برای اهداف سیاسی خود که هیچ ربطی به منافع مردم ندارد تلاش می‌کنند تنها نماینده راستین جامعه کارگری را با تطمیع از شورا خارج کنند. البته علیپور حاضر نیست رای اعتماد مردم را به سیاست‌بازان به اصطلاح اصلاح‌طلب بفروشد اما این تناقض بار دیگر نشان داد که اصلاح‌طلبان به چیزی جز کسب قدرت نمی‌اندیشند و نمی‌توانند خدمتگزاران واقعی مردم شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شاهد سه شنبه , 16 خرداد 1396 - 2:33

آنهایی که خود را اصلاح‌طلب معرفی می‌کنند دروغگویی بیش نیستند. اصلاح‌طلب واقعی مردم هستند که با رای خود به یک پاکبان به شورانشینان و منتخبین فهماندند که اگر برای توسعه شهر رشت قدم برندارند و فقط به فکر خود، فامیل، آشنایان و حزب و گروه باشند .ضمن پیگیری وعده‌هایی که دادند و مطالبات خود در شورای بعدی با رای به مثل علیپورها درس خوبی به آنان خواهند داد.

رفتن به نوار ابزار