کد خبر : 3852
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395- 35: 21

ادامه راه شهدا در گرو عمل به اقتصاد مقاومتی است

ادامه راه شهدا در گرو عمل به اقتصاد مقاومتی است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا با بیان اینکه ادامه راه شهدا در گرو عمل به اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد گفت: اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته همان چیزی است که شهدا در سال‌های دوران دفاع مقدس اجرا می‌کردند.

به گزارش درگیلان از آستارا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حاتمی امروز در جمع اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تبریک نام‌گذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در عصر حاضر کشور بیش از هر زمان دیگری مستلزم کار و فعالیت در زمینه اقتصادی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا لازمه تحقق شعار سال را در استفاده از نیروهای جوان و کارآمد نظام دانست و تصریح کرد: جوانان متخصص و متفکر کشور می‌توانند با شناسایی فرصت‌های اقتصادی مناسب در پیشبرد شعار سال و تحقق آن نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

وی عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ادامه راه شهدا عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی که در چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفت همان چیزی است که شهدا و ایثارگران در سال‌های دوران دفاع مقدس عملیاتی کرده‌اند.

حاتمی خطاب به مسئولان و متولیان امور فرهنگی تأکید کرد: تبیین وظایف ملت و دولت در باب اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید در سطح کشور نهادینه شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به اینکه آغاز و پایان سال ۹۵ مزین به ایام ولادت حضرت زهرا (س) است اظهار کرد: امیدواریم وجود مبارک این بانوی بزرگوار الگویی مناسب برای تمام مردان و زنان جامعه باشد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار