کد خبر : 38238
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

رئیس فدراسیون بوکس:

ادامه همکاری علیزاده با هیات استان بلامانع است + سند

ادامه همکاری علیزاده با هیات استان بلامانع است + سند

رئیس فدراسیون بوکس در نامه ای به هیات بوکس استان گیلان، عزل علیزاده از دبیری هیات بوکس استان و ریاست هیات بوکس شهرستان رشت را قانونی ندانسته و خواستار بازگشت نامبرده به مناصب قبلی اش شد.

به گزارش گیلانستان در پی حواشی بوجود آمده در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور که دی ماه سال گذشته در رشت برگزار شده بود، فدراسیون بوکس در احکامی دو تن از مربیان گیلان را به تذکر کتبی درج در پرونده محکوم کرد و علی علیزاده دبیر وقت هیات بوکس استان که همزمان ریاست هیات بوکس شهرستان رشت را نیز بر عهده داشت، به مدت یک سال از شرکت در میادین و مسابقات ورزشی محروم کرد.

در مرحله تجدیدنظر هم درحالیکه علیزاده مدارک محکم و مستندات متقن، اعم از نامه مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و همچنین گزارش نیروی انتظامی در روز مسابقه، را به کمیته انضباطی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران ارائه داده بود اما این کمیته نه تنها حکم مربوطه را کاهش نداد، بلکه در اقدامی عجیب آن را افزایش نیز داد و به رییس هیات استان پیشنهاد داد می تواند علیزاده را از مناصب ورزشی در هیات بوکس گیلان عزل نماید.

رییس هیات استان که در زمان انتشار حکم در سایتها آمده بود ” تلاش زیادی کرد تا چنین حکم سنگینی صادر نشود” در اقدامی عجیب خود از پیشنهادی که در انتهای حکم تجدیدنظر آمده بود استقبال کرد و بلافاصله علیزاده را هم از دبیری هیات بوکس استان و هم از ریاست هیات بوکس شهرستان رشت برداشت.

این موضوع نشان داد که رییس هیات بوکس استان گیلان، دقیقا چه میزان تلاش کرد تا حکم کمیته انضباطی علیه علیزاده صادر نگردد!

اما امروز نامه ای از سوی رییس فدراسیون بوکس به هیات بوکس استان گیلان ارسال شد که نشان داد تغییرات اعمال شده در حکم تجدیدنظر و افزایش میزان آن، سندیت نداشته و دستور داد علیزاده به مناصب قبلی خود بازگردد.

حسن ثوری در این نامه تاکید کرده است که تعمیم رای اولیه به امور دبیری هیات استان و ریاست هیات شهرستان رشت ارتباط موضوعی نداشته لذا ادامه همکاری علیزاده در مناصب فوق از نظر فدراسیون بلامانع است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا امین قاسمی پور که تلاش زیادی کرد تا علیزاده محروم نگردد! این دستور مقام مافوق را اجرا می کند یا خیر؟ دستوری که یقینا مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز موافق آن است تا فضای رشته پرطرفدار بوکس به روزهای اوج گذشته خود نزدیک شود./خط اول ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار