کد خبر : 14205
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

ادعای خروج با عجله نمایندگان از صحن و کمک نکردن به نماینده ویلچرنشین، از خودشیرینی‌های این شخص است

ادعای خروج با عجله نمایندگان از صحن و کمک نکردن به نماینده ویلچرنشین، از خودشیرینی‌های این شخص است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همکاران ما هیچ عجله‌ای برای خروج نداشتند و حتی از یگان حفاظت مجلس خواستند که آنها را برای مقابله با تروریست‌ها مسلح کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از وبسایت «نماینده»، حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیات حادثه تروریستی روز چهارشنبه به مجلس از زبان خود پرداخت.

وی در این باره عنوان داشت: روز چهارشنبه صحن دستور کار خود را داشت که خانم هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور از بیرون وارد صحن شد و در حالی که مضطرب بود و به نمایندگان گفت که داعش به مجلس حمله کرده است.

فلاحت پیشه اظهار داشت: خود من ابتدائاً خبر را باور نکردم و واکنشی مزاح‌گونه نشان دادم اما ایشان با اطمینان می‌گفت که خود شاهد بوده است که در مجلس حادثه تروریستی رخ داده است.

وی ادامه داد: پس از چند لحظه آقای کوروش کرم‌پور نماینده مردم فیروزآباد هم وارد صحن شد و در حالی که چند لکه خون بر روی پیراهن او ریخته بود خبر خانم چنارانی را تایید کرد و گفت که این لکه‌های خون نیز متعلق به یکی از پاسدارهای مجروح شده مجلس است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس در این لحظه دچار التهاب شد، گفت: البته فوراً نمایندگان توافق کردند که خبر این حمله از تریبون مجلس اعلام نشود و صحن، روال عادی خود را ادامه دهد و حتی به آقای جمالی نوبندگانی هم که صندلی‌اش کنار من قرار دارد، وقتی برای نطق میان دستور فرا خوانده شد، اعلام شد که کوچکترین اشاره‌ای به این موضوع نکند.

وی با ذکر این نکته که با نزدیک شدن به درهای صحن مجلس صدای تیراندازی‌ها شنیده می‌شد خاطرنشان کرد: پس از اتمام جلسه علنی مجلس قرار شد نمایندگان از در پشتی خارج شوند که البته وکلای ملت نماز ظهر و عصر را در مجلس اقامه کردند و سپس بدون هیچ التهابی از مجلس خارج شدند.

فلاحت پیشه با رد اظهارات یکی از نمایندگان ویلچرنشین مجلس که مدعی شده بود نمایندگان پس از اتمام صحن با عجله بیرون رفته و هیچ کمکی به او جهت خروج نکرده‌اند، گفت: این ادعا از خود شیرینی‌های این نماینده است زیرا که همکاران ما هیچ عجله‌ای برای خروج نداشتند و حتی از یگان حفاظت مجلس خواستند که آنها را برای مقابله با تروریست‌ها مسلح کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر دوربین‌های مدار بسته ورودی‌های مجلس دقیق‌تر رصد می‌شد به راحتی می‌شد تروریست‌ها را در همان بدو ورود ناکام کرد عنوان داشت: البته به هر حال تروریست‌ها به اهداف خود نرسیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار