کد خبر : 50239
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399- 42: 0

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

ادعای عجیب استاندار در ساخت یادمان شهدای گمنام گیلان/ آیا از مسکن مهر و بوستان ملت خبر دارید!؟

ادعای عجیب استاندار در ساخت یادمان شهدای گمنام گیلان/ آیا از مسکن مهر و بوستان ملت خبر دارید!؟

اینکه استاندار محترم گیلان گفته جزو شش استان برتر قرار گرفته‌ایم، باید دید اصلا منظورشان از یادمان چیست و در ذهن شریفشان یادمان را چه می‌دانند؟

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت گیلانستان، ارسلان زارع روز چهارشنبه در نشستی با عنوان “جلسه مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت” در سالن اجتماعات استانداری گیلان به صراحت مدعی شده و تاکید کرد: “گیلان در ساخت یادمان شهدای گمنام جزو شش استان برتر کشور است.”

این ادعای استاندار گیلان را که گیلان جزء شش استان برتر کشور قرار گرفته است، با مشاهده وضعیت قبور مطهر شهدای گمنامی که در سالهای اخیر در شهرستان‌های مختلف استان تدفین شده‌اند، کمی به سختی می‌توان باور و قبول کرد.

از ماسال و شهرهای غربی استان گرفته تا شهر رشت و حتی شهرهای شرقی گیلان مشاهده می‌گردد که کوتاهی دولتمردان و مسئولین شهری در ساخت یادمان برای شهدا به قدری زیاد است که در برخی نقاط آرامگاه این شهیدان مظلوم و گمنام حدود پنج سال به حال خود رها شده و متاسفانه به محلی برای ناهنجاری‌های اجتماعی و حتی رفت و آمد حیوانات و حشرات مختلف تبدیل شده است!

به طور مثال در همین مسکن مهر رشت که سال ۹۵ دو شهید گمنام با حضور پرشور و کم نظیر مردم تشییع شده بودند، ولی هنوز حتی یک یادمان معمولی هم برای شهدا ساخته نشده است.

همچنین در بوستان ملت رشت نیز سالهاست وضعیت نامناسبت قبور مطهر شهدای گمنام بدون هرگونه توجهی از جانب مسئولین مربوطه به حال خود رها شده است.

با این اوصاف اینکه استاندار محترم گیلان گفته جزو شش استان برتر قرار گرفته‌ایم، باید دید اصلا منظورشان از یادمان چیست و در ذهن شریفشان یادمان را چه می‌دانند؟ شاید همین اسکلت‌ها و سنگ مرمر قبور را همان یادمان تلقی می نمایند!

بدیهی است کوتاهی مسئولان در ساخت یادمان شهدا متوجه استاندار فعلی که کمتر از یکسال است مدیریت استان را برعهده گرفته نمی‌شود، ولی ارائه این‌گونه آمارهای عجیب و غیر قابل باور از سوی ایشان کمی شبهه‌دار و سوال بر انگیز بوده و در مقام پاسخگویی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار