کد خبر : 30958
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

ارتباط بازار با دانشگاه تنها راه تغییر وضعیت اصناف است

ارتباط بازار با دانشگاه تنها راه تغییر وضعیت اصناف است

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان اینکه تنها با به‌روزرسانی اصناف و ارتباط بازار با دانشگاه می‌توان وضعیت اصناف را تغییر داد گفت: اگر اصناف و بازاریان خود را به‌روز نکنند در برابر سونامی بزرگ اقتصادی نابود خواهند شد.

به گزارش گیلانستان ، جلال‌الدین محمد شکریه ظهر امروز در یک‌صد و سیزدهمین اجلاس عمومی عادی اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه هزینه در آموزش عامل رونق کسب‌وکار است اظهار کرد: ورود فروشگاه‌های بزرگ در اقتصاد یک امر اجتناب‌ناپذیر است و اگر واحدهای صنفی کوچک ازنظر علمی رشد نکنند عرصه را واگذار خواهند کرد.

وی با اذعان به اینکه دنیای کسب‌وکار تغییر کرده بیان کرد: نباید نگاه سنتی به بازار داشته باشیم، ورود فروشگاه‌های بزرگ، تغییر ذائقه مردم و ورود شبکه‌های مجازی تغییر بزرگی درصحنه بازار ایجاد کرده است.

نابودی انصاف در صورت عدم به‌روزرسانی

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان اینکه تنها با به‌روزرسانی اصناف و ارتباط بازار با دانشگاه می‌توان وضعیت اصناف را تغییر داد افزود: اگر اصناف و بازاریان خود را به‌روز نکنند در برابر سونامی بزرگ اقتصادی نابود خواهند شد.

شکریه گفت: قانون به اتحادیه‌ها اجازه داده است که 15 درصد درآمد خود را صرف آموزش نمایند، ظرفیت فراوانی در بخش اصناف وجود دارد که با آموزش و ارتقای سطح علمی می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش فارس، در یک‌صد و سیزدهمین اجلاس عمومی عادی اتاق اصناف مرکز گیلان که مدیران مرکز علمی کاربردی برهان نیروی شمال نیز حضور داشتند بر ارتباط اصناف و مراکز علمی تأکید شد و دو طرف خاطرنشان کردند که هزینه در آموزش نوعی سرمایه‌گذاری است و این سرمایه‌گذاری باعث رونق کسب‌وکار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار