کد خبر : 14261
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1396- 48: 18

ارتباط نماینده متحصن مجلس ششم با برخی اصولگرایان شورا چگونه برقرار شد؟!/ اخبار پشت پرده استیضاح شهردار رشت!

ارتباط نماینده متحصن مجلس ششم با برخی اصولگرایان شورا چگونه برقرار شد؟!/ اخبار پشت پرده استیضاح شهردار رشت!

اعضای اصولگرای شورای چهارم مستقیما یا غیرمستقیم «رابطه» ای با اصلاح طلبان شورای پنجم ندارند، بلکه توسط یک چهره بیرونی این رابطه بدون آگاهی اصولگرایان شورای چهارم برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، قبل از این در چند گزارش، خبرهای بارزی از سیاست پشت پرده اصلاح طلبان برای عبور از ثابت قدم به دست شورای چهارم و انتخاب شهرداری اصلاح طلب به جای او منتشر کردیم.

در سناریویی که چیده شده اصلاح طلبان به رهبری منتخب شورای پنجم که سابقه ی نمایندگی مجلس را  نیز دارد و در مجلس ششم حرکات ساختار شکنانه ای علیه نظام و رهبری انجام داده و به همراه عده ای نمایندگان در مجلس تحصن کرده بود، بازیگردان یک خدعه سیاسی علیه شهردار رشت شده است.

آنها به دلیل اعلام موضع ثابت قدم در حمایت از رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال این هستند که از طریق شورای چهارم، ثابت قدم را کنار بگذارند تا خود در شورای پنجم، هزینه عبور از شهردار فعلی رشت را نپردازند: نکته جالب این است که آنها این سناریو را نه به دست اعضای اصلاح طلب شورای چهارم، بلکه از طریق چند عضو اصولگرای این شورا پیش می برند. حال ممکن است این سوال مطرح شود که ارتباط اصلاح طلب ساختار شکن منتخب شورای پنجم با بعضی از اعضای اصولگرای شورای چهارم چگونه برقرار شده است؟ شاید مروری بر برخی از اخبار پشت پرده و همچنین افشای هویت عوامل دخیل در این جریان بتواند پاسخ در خوری به این سوال باشد.

واقعیت این است که اعضای اصولگرای شورای چهارم مستقیما یا غیرمستقیم «رابطه» ای با اصلاح طلبان شورای پنجم ندارند، بلکه توسط یک چهره بیرونی این رابطه بدون آگاهی اصولگرایان شورای چهارم برقرار شده است و در واقع این اعضای محترم اصولگرای شورای چهارم نمی دانند از کجا دارند می خورند!

این تنها به اصطلاح «ژانرال خسته» اصلاح طلبان نیست که به دنبال اجرای این سناربو است. در واقع سناریو را یک چهره سیاسی به نام ع ـ س طراحی کرده، کسی که هم با فرهام زاهد رفاقت دیرینه دارد و هم از طریق جبار کوچکی نژاد با رییس سابق ستاد جوانان این نماینده مجلس که هم عضو شورای چهارم بوده و هم منتخب شورای پنجم است، روابط نزدیکی دارد. از همه جالب تر این است که فرد یاد شده در سالهای اخیر در چند انتخابات مختلف ثبت نام کرده اما رد صلاحیت شده است. او که خود را اصلاح طلب می داند، با کوچکی نژاد نیز رابطه خوبی دارد و از طریق عضو سابق ستاد جوانان این نماینده ارزشی، برای استیضاح شهردار رشت سناریو تدوین کرده است.
ع ـ س در یک سال و نیم گذشته به هر دری زد تا بتواند با نزدیکی به ثابت قدم، از خوان شهرداری سهمی ببرد. نمونه اش تلاش هایی برای کاهش جریمه ساختمانی معروف در گلسار که راه به جایی نبرده است. در این بین فردی مثل جمشید رسایی که از او به عنوان حامی فتنه یاد می شود و سال گذشته ماجرای پرحاشیه پرچم آمریکا در جهاد دانشگاهی گیلان را پیش آورده بود، چشم به صندلی شهرداری دوخته، طوری که هرشب خواب آن صندلی را می بیند!

تکذیببیه دیروز رمضانپور درباره حمایت از ثابت قدم، بخش دیگری از این پازل را نشان داده، اما به رغم آنچه به ظاهر دیده می شود، سناریست و مجری این بازی پشت پرده همان کاندیدای همیشه ردصلاحیت شده ای است که با چراغ سبزی که از فرهام زاهد دریافت کرده، وارد فاز عملیاتی علیه شهردار رشت شده است.

کار به جایی رسیده که فرد اصلاح طلب مدعی شهرداری که سمتی در هیأت نظارت بر انتخابات شورا دارد به یک منتخب شورای پنجم که اصواگراست و رای شکننده ای دارد، با واسطه پیغام داده که اگر در روز استیضاح از ثابت قدم حمایت کند ممکن است در بازشماری صندوق ها نام او از فهرست ۱۱ نفره خارج شود. همچنین وی با یک عضو فعلی شورا که در شورای پنجم برنده نشد تماس گرفته که اگر به ثابت قدم پایبند نباشد می تواند به لطایف الحیلی نام او را در بازشماری از صندوق بیرون بیاورد.
همچنین خبرهای تأیید نشده حاکی از تلاش استانداری برای کنار گذاشتن ثابت قدم است و در این راستا تماس هایی نیز با یکی دو عضو شورای شهر گرفته شده است.

حالا که دست اصلاح طلبان برای سناریویی که نوشته اند رو شده است اصولگرایان شورای پنجم ـ اگر دل به انقلاب و رهبری دارندـ باید هوشمندانه تصمیم بگیرند و وارد بازی ناسالم سیاست بازان اصلاح طلب نشوند. سادگی و فقدان دوراندیشی برداشتی است که اصلاح طلبان شورای پنجم از اصولگرایان شورای چهارم دارند و روی آن سرمایه گذاری کرده اند. شایسته است این اعضای محترم شورای چهارم به بازی اصلاح طلبان شورای پنجم پی ببرند و ابزار دست آن ها نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

فتنه گر معروف ع س با الف ع در شورا راطه نزدیکی داره

جواد سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

آقا سلام شما کدوم طرفی هستی

رفتن به نوار ابزار