کد خبر : 27673
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

اردوی بسیجیان ناحیه مقداد رشت به مناطق عملیاتی غرب کشور+ گزارش تصویری

اردوی بسیجیان ناحیه مقداد رشت به مناطق عملیاتی غرب کشور+ گزارش تصویری

جانشین ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت از اعزام 135 نفر از بسیجیان سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء با حضور مسئولین و خانواده به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ خوارزم اکبری جانشین ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خمام از اعزام 135 نفر از بسیجیان سه بخش خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء با حضور مسئولین و خانواده به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

سرهنگ خوارزم اکبری با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا طبق نظر مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست ، اظهار داشت: شهادت یعنی انسان یک معامله بی برگشت با خداوند می کند و اجرش با ذات اقدس الهی است.

وی با اشاره به بیان اینکه دشمن به دنبال حذف فرهنگ شهادت و روحیه جهادی در جامعه ما می باشد ، افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدای است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت بیان داشت: با توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با برگزاری راهیان نور محقق شده لذا راهیان نور یک فن آوری فرهنگی است که اهداف تربیتی در ابعاد مخلف را تسهیل می کند.

سرهنگ اکبری گفت: کاروان راهیان نور ناحیه مقداد ضمن بیعت مجدد با آرمان های والای شهیدان و ولایت از یادمان های شهدای پاوه ، قصر شیرین ، بازسی دراز ،تنگه مرصاد و تنگه پاتاق بازدید خواهند کرد.

وی در پایان گفت : در طول سفر بسیجیان از برنامه های فرهنگی ، مذهبی ، نمایشگاهای شهدا و روایتگری راویان فتح نیز بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار