کد خبر : 61538
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

نماینده مردم رشت در مجلس:

ارز ۴۲۰۰ تومانی سهم رانت‌خواران و گرانی‌ها سهم مردم!

ارز ۴۲۰۰ تومانی سهم رانت‌خواران و گرانی‌ها سهم مردم!

نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از توزیع نامناسب ارز ۴۲۰۰ تومانی توسط دولت گفت: در این توزیع ارز دولتی سهم رانت‌خواران شده و تنها گرانی‌ها برای مردم مانده است.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد استمرار عرضه ارز ۴۲۰۰ تومانی را غیرمنطقی برشمرد و اظهار کرد: دولت میلیاردها تومان ارز دولتی را با توزیع نامناسب هدر داده است.

وی با اشاره به حیف‌ومیل شدن ارز موسوم به جهانگیری در کشور افزود: متأسفانه علیرغم اینکه این منابع ارز دولتی به جهت تخصیص کارهای اساسی و مبرم مردم اختصاص کند، در اختیار رانت‌خواران قرار گرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم خیری از ارزهای ۴۲۰۰ تومانی ندیدند، گفت: از زمانی که ارز دولتی در اختیار واردکنندگان قرارگرفته تنها گرانی سهم مردم شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان همچنین از عزم مجلس به جهت تعیین تکلیف نیروهای انسانی در دولت خبر داد و بیان کرد: چند سالی هست که شرکت‌های پیمانکاری واسطه‌ای بین کارکنان و دولت هستند و اغلب حق کارگران تضییع می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تکلیف نیروهای انسانی به اَشکال مخالف باید توسط مجلس کنونی تعیین شود، افزود: مجلس اقداماتی را در دست اجرا دارد که در صورت عدم مغایرت با قانون اساسی ضمانت اجرایی لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار