کد خبر : 47918
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

ارسال مواد بهداشتی توسط سپاه قدس گیلان به درب منزل گیلانیان+ عکس

ارسال مواد بهداشتی توسط سپاه قدس گیلان به درب منزل گیلانیان+ عکس

مردم گیلان با تماس با شماره تلفن‌های مربوطه می‌توانند درخواست خود را جهت دریافت بسته‌های بهداشتی ارائه داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرند.

به گزارش گیلانستان هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و لزوم مقابله با این ویروس، سپاه قدس گیلان با همکاری بسیجیان بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی (ع) این استان اقدام به تأمین مواد ضدعفونی و بهداشتی موردنیاز مردم می‌کند.

سرهنگ مجید دوهندو در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد بهداشتی نیوساد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم نگران تأمین مواد بهداشتی و ضدعفونی نباشند.

وی با تأکید بر اینکه مواد بهداشتی و ضدعفونی موردنیاز مردم به همت بسیج کارگری گیلان در قالب شیفت ایثار در حال تولید است گفت: بسیجیان گیلانی بسته‌های بهداشتی را پس از ثبت درخواست به درب منازل هم استانی‌های عزیزان می‌رسانند.

به گفته فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان، گیلانیان می‌توانند با تماس با شماره‌های ۳۳۱۴۲۸۲۴ و ۰۹۱۱۱۳۷۵۸۱۶ درخواست خود را برای دریافت بسته‌های بهداشتی ثبت کنند تا بسیجیان ما این بسته‌ها را درب منزل به آن‌ها تحویل دهند.

به گزارش فارس، این بسته‌ها شامل دستمال مرطوب، مایع ضدعفونی کننده و پد الکلی به ارزش ۸۰ هزار تومان است که ۳۰ هزار تومان آن توسط سپاه قدس گیلان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار