کد خبر : 85832
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401- 19: 13

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خبر داد؛

ارسال ۱۴۸۵ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان

ارسال ۱۴۸۵ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از ارسال ۱۴۸۵ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره ابوذر استان خبر داد و گفت: مشکل بیمه خبرنگاران با پیگیری مسئولان و متولیان امر حل شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، مهدی پارسا صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان اظهار کرد: جشنواره ابوذر در ۷ دوره گذشته عملکرد موفقی در تقویت اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای داشته است.

 

وی از ارسال ۱۴۸۵ اثر به دبیرخانه جشنواره هشتم خبر داد و افزود: خبرنگاران گیلانی در ۱۱ محور عمومی و سه محور بومی به هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال آثار کردند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به مشکل سه دهه‌ای بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه، بیان کرد: مشکل بیمه خبرنگاران با پیگیری مسئولان و متولیان امر حل شود.

 

پارسا، مشکل اشتغال و مسکن از مسائل مهم خبرنگاران برشمرد و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی دست خبرنگاران را بگیرند.

 

وی با اشاره به اهمیت فریضه جهاد تبیین و نقش رسانه‌ها در این بخش، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه از پیشرانان اصلی جهاد تبیین هستند و باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای بانوان جهان اسلام در این استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان فرصت خوبی بود تا ظرفیت شناسی شود.

 

پارسا ادامه داد: جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان جهان اسلام در گیلان فرصت ارزشمندی در تبلور توانمندی‌های بانوان در بخش‌های مختلف است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار