کد خبر : 18112
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396- 26: 17

ارشاد و صدا و سیما از هنرمندان موسیقی گیلان حمایت نمی‌کنند

ارشاد و صدا و سیما از هنرمندان موسیقی گیلان حمایت نمی‌کنند

دبیر انجمن موسیقی بسیج هنرمندان گیلان با انتقاد از وضعیت اسفناک موسیقی استان گفت: متاسفانه هیچ‌گونه حمایتی از هنرمندان گیلانی از سوی مسئولین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین صدا و سیمای مرکز استان صورت نمی‌گیرد.

به گزارش گیلانستان، امین صالحی عصر امروز در نشست خبری در رشت با انتقاد از وضعیت موسیقی استان اظهار داشت: متاسفانه هیچ‌گونه حمایتی از هنرمندان گیلانی از سوی مسئولان اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین صدا و سیمای مرکز استان صورت نمی‌گیرد.

دبیر انجمن موسیقی بسیج هنرمندان گیلان با بیان اینکه مسئولان استانی به‌جای فراهم کردن بستر لازم برای فعالیت این استعدادهای بومی، زمینه خروجشان را از استان فراهم می‌کنند گفت: بسیاری از جوانان علاقه‌مند به هنر خیلی زود سرخورده شده و تنها راه ادامه فعالیت هنری خود را در خارج از استان می‌بینند.

وی با اشاره به موضوع جنجالی این روزهای موسیقی کشور افزود: بی‌توجهی و عدم همکاری و همیاری با هنرمندان بومی موجب سواستفاده برخی افراد بعضاً مشهور عرصه هنر در کشور شده و این افراد با ادعاهای واهی شهرت و ثروت، این جوانان را در دام خود گرفتار می‌کنند.

صالحی ابراز داشت: بنده از نزدیک شاهد بودم که چندین جوان برای برآورده شدن آرزوهای خود به‌سختی هزینه ساخت یک قطعه موسیقی را جمع‌آوری کرده و به امید موفقیت و با اعتماد به کارنامه کاری و شهرت این  هنرمندنماها در عرصه موسیقی کشور به آن‌ها اعتماد واهی کردند.

دبیر انجمن موسیقی بسیج هنرمندان گیلان گفت: این افراد مبلغ چندین میلیونی را فقط جهت پیش‌پرداخت در اختیار افراد مدعی و غیرمسئول گذاشته و افراد سودجو با سوءاستفاده از علاقه این جوانان، مبالغ کلان به جیب زده و نه تنها خدمتی به آن‌ها رائه ندادند بلکه حتی پاسخگوی آن‌ها نیستند.

وی افزود: به افراد سودجو و کلاهبردار در این عرصه که مدعی راهبری در عرصه موسیقی کشور هستند هشدار جدی می‌دهیم که در صورت ادامه این‌گونه رفتارها نام آن‌ها را با ارائه مدارک مستند و قانونی، رسانه‌ای کرده و از حقوق پایمال شده هنرمندان جوان و مظلوم استان گیلان دفاع خواهیم کرد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار