کد خبر : 75849
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400- 48: 17

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های‌ فرهنگی هنری مساجد گیلان:

از برگزاری طرح «کودک و مسجد» تا اجرای سرودهای انقلابی به همت کانون های مساجد گیلان

از برگزاری طرح «کودک و مسجد» تا اجرای سرودهای انقلابی به همت کانون های مساجد گیلان

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح «کودک و مسجد» در مساجد گیلان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در سطح محلات و شهرها به اجرای سرودهای انقلابی می‌پردازند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گیلان در کانون‌هیا فرهنگی هنری مساجد گیلان اظهارکرد: این ویژه برنامه‌ها به‌همت اعضای کانون‌ها و با مشارکت مردم با رویکرد بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی در مساجد استان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های‌ فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در قالب این برنامه‌ها به تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب با ابزار هنر می‌پردازیم از پخش سرودهای انقلابی در مساجد استان خبرداد و افزود: همچنین گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در سطح محلات و شهرها به اجرای سرودهای انقلابی می‌پردازند.

وی همچنین به پخش فیلم‌های دینی و انقلابی در مساجد منتخب استان اشاره کرد و گفت: جشنواره مردمی عمار همراه با جلسه نقد و بررسی فیلم در کانون‌های مساجد منتخب برگزار می‌شود تا با استفاده از ظرفیت مساجد فیلم‌های مردمی را برای عموم مردم به نمایش بگذاریم.

رضوانی‌نژاد تولید فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در مورد نقش انقلاب در محله من و فیلم موبایلی خاطره گویی از انقلاب را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در این ایام برشمرد و تصریح کرد: اجرای تئاتر مسجدی با محوریت انقلاب و اسلام، محافل ادبی و شعرخوانی انقلاب از دیگر برنامه‌های هنری مساجد است که در کنار برگزاری نمایشگاه کسب و کار فرهنگ و هنر مسجدی در این ایام اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم ویژه ایام الله دهه فجر اعلام کرد: در قالب این طرح علاوه بر تکریم از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و نخبگان مسجدی، تکریم مادر ایرانی و انقلابی به منظور تکریم خانواده‌ها و مادران دارای بیش از سه فرزند در دستور کار است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از اجرای طرح «کودک و مسجد» در مساجد استان خبرداد و بیان کرد: طرح مذکور در دو بخش عکاسی و نقاشی با موضوع کارکردهای مسجد برگزار می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار