کد خبر : 29589
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1397- 15: 16

از خداوند متعال برای شما مدافعان ارزش‌های انقلاب و نگهبانان خون شهیدان آرزوی سعادت دارم

از خداوند متعال برای شما مدافعان ارزش‌های انقلاب و نگهبانان خون شهیدان آرزوی سعادت دارم

نماینده ولی فقیه در گیلان از تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت قدردانی کرد.

به گزارش گیلانستان ، امروز تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان (سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

آیت‌الله فلاحتی با حضور در تجمع بسیجیان عاشورایی گیلان اظهار کرد: سلام و صلوات خدا بر شما بسیجیان دلاور، خواهران و برادرانی که امروز به ندای مسؤولان عالی نظام و به ندای فرماندهان بلندپایه سپاه لبیک گفتید و از اقصی نقاط استان در شهر رشت گرد آمدید تا اینکه حمایت خود را از نظام و ارزرش‌های والای نظام اسلامی اعلام کنید.

وی با سلام و صلوات بر ارواح مطهر شهدا، بیان کرد: سلام و صلوات خدا بر ارواح مطهر شهیدان مدافع حرم، سلام و صلوات خدا بر خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان و سلام و درود الهی بر رهبر فرزانه انقلاب که این کشتی بزرگ را در این دنیای متلاطم هدایت می‌کند تا بشریت را به سوی سعادت برساند.

امام جمعه رشت به حضور خود در تجمع بزرگ عاشورایی بسیجیان گیلان اشاره کرد و افزود: حضور بنده و مسؤولان گیلان برای تجلیل و تقدیر از مجاهدان راه خدا و مدافعان ارزش‌های انقلاب و نگهبانان خون شهیدان است و از خدای متعال برای شما در صحنه‌های زندگی سعادت و بهروزی را مسألت دارم.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: برای شما و فرزندان شما و برای همه نسل‌هایی که می‌آیند تا این نظام ارزشمند الهی را حمایت و همیاری کنند آرزوی بهروزی، سعادت و حشر با انبیا و اهل بیت(ع) را مسألت دارم.

وی اظهار کرد: همه شما عزیزان را به خدای بزرگ می‌سپارم و امیدوارم خدای متعال شما را از سربازان نورانی و آماده به خدمت امام زمان(عج) قرار بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار