کد خبر : 10946
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

از شهرداری که بدون مجوز به خارج سفر می‌کند، نباید انتظار داشت بمناسبت شهادت امام هادی(ع) و روز جمهوری اسلامی حداقل یک بنر در شهر نصب کند!

از شهرداری که بدون مجوز به خارج سفر می‌کند، نباید انتظار داشت بمناسبت شهادت امام هادی(ع) و روز جمهوری اسلامی حداقل یک بنر در شهر نصب کند!

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: از شهردار نباید انتظار داشت که به مناسبت سالگرد شهادت امام علی النقی(ع) و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، حداقل یک بنر در شهر نصب کند!

حجت جذب در گفتگو با خبرنگار سرویس مذهبی گیلانستان ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) و همچنین گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین اظهار کرد: متاسفانه در این روز فضای شهر رشت از جانب شهرداری مهیا نبوده و هیچ بنر یا نوشته ای در میادین اصلی و خیابانهای شهر به چشم نخورد!

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه نوشتن بنر و پیام های تسلیت و تبریک، حداقل کاری است که شهرداری ها باید در این ایام انجام دهند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دقیق به ماجرا بنگریم، شهرداری می بایست برای این نوع مناسبتهای ملی و مذهبی برنامه های جانبی و ویژه ای هم در شهر برای مردم برگزار کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به سفر بدون مجوز و بدون برنامه ثابت قدم به خارج از کشور تصریح کرد: با این اوصاف از این شخص نباید انتظار داشت که به مناسبت سالگرد شهادت امام علی النقی(ع) و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، حداقل یک بنر در شهر نصب کند!
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار